کد خبر : 1716540 | 10 آبان 1399 ساعت 11:50 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار لیون به کومان: دست از سر دیپای بردار

سرمربی لیون به رونالد کومان سرمربی بارسلونا هشدار داد که از تلاش برای اغوای ممفیس دیپای ستاره این تیم با هدف انتقال او به بارسلونا دست بردارد.

هشدار لیون به کومان: دست از سر دیپای بردار

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا مدتها است که به صراحت از علاقه خود به جذب ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون صحبت می‌کند اما رودی گارسیا سرمربی لیون به همتایش در بارسلونا رونالد کومان هشدار داد که دست از سر دیپای بردارد.

 

1539868

 

رونالد کومان در تابستانی که گذشت به صراحت از علاقه اش برای جذب ممفیس دیپای صحبت کرد ولی با اینکه ستاره هلندی شخصاً با بارسا به توافق رسید اما در نهایت نتوانست راهی نوکمپ شود. کومان چندی پیش اعلام کرد همچنان به جذب دیپای امیدوار است. سرمربی بارسا از او به عنوان بازیکنی بزرگ یاد کرد.

 

اما رودی گارسیا از کومان به دلیل صحبتهایش درباره بازیکنی که هنوز با باشگاه دیگری قرارداد دارد ناراحت شده و در صحبتهای خود به این ناراحتی اشاره کرد.

 

1539869

 

سرمربی لیون در این باره گفت: " یادم بیندازید وقتش که رسید کومان را تکل کنم. هنوز وقتش نرسیده ولی هر وقت که زمان مناسب برسد این کار را خواهم کرد. همه خواهید دید که این کار را می‌کنم".

 

رودی گارسیا در آستانه دیدار تیمش با لیل در لیگ فرانسه گفت: " در مورد آینده دیپای باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می آید. در حال حاضر قرار نیست او از ما جدا بشود ولی مسلماً باشگاه هایی هستند که به زودی برای جذب او تلاش کنند".

 

 

دیدگاه‌ها