کد خبر : 1716900 | 12 آبان 1399 ساعت 08:10 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

آنچلوتی در تلاش برای جذب ستاره ناراضی رئال مادرید

کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه اورتون علاقه‌مند است تا ایسکو ستاره خط میانی رئال مادرید را جذب کند.

آنچلوتی در تلاش برای جذب ستاره ناراضی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپوتنیگ، ایسکو دیگر بخشی از برنامه‌های اولیه زیدان نیست و می‌تواند این تیم را ترک کند و حالا خبر می‌رسد که اورتون به او علاقمند است و هزینه انتقال وی کمک مالی لازم را برای ورود کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن در سال 2021 را ایجاد می‌کند.


گفته می‌شود که اورتون علاقه دارد ایسکو  هافبک رئال مادرید را به گودیسون پارک بیاورد. کارلو آنچلوتی از وضعیت بازیکن متولد مالاگا در سانتیاگو برنابئو آگاه است و معتقد است که او می‌تواند در پروژه خود برای فصل آینده جای بگیرد.


طبق گزارش دیلی میرور، اورتون در حال حاضر در تلاش است تا شرایط انتقال این هافبک را فراهم کند و او را به شمال انگلستان ببرد. اما ایسکو قصد ندارد در ژانویه این تیم را ترک کند و تا پایان فصل برای جایگاهش در تیم مادریدی می‌جنگد. هنگامی‌که رقابت‌های 2020/21 به پایان می‌رسد و بازار نقل و انتقالات تابستان سال آینده باز می‌شود این بازیکن 28 ساله قصد دارد از لوس بلانکوس خارج شود.
رئال مادرید هزینه مربوط به جدایی احتمالی ایسکو را در نظر خواهد گرفت، زیرا این امر در تأمین مالی جذب کیلیان امباپه در سال 2021 کمک خواهد کرد. این بازیکن فرانسوی آخرین فصل خود را با پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند و قراردادش در سال 2022 به پایان خواهد رسید. رئال مادرید می‌داند که تابستان سال آینده، شانس آنها برای به دست آوردن بازیکنی است که به نظر می‌رسد قرار است در دهه آینده، فوتبال جهان را تسخیر کند بسیار بالا است.

 

1540458


ایسکو برای حضور در تیم تلاش می‌کند

از زمان ورود زین الدین زیدان به رئال مادرید، ایسکو دوران خوب و بدی را پشت سر گذاشته است. در سیستم 4-3-3 که توسط مربی فرانسوی استفاده می‌شود، او نتوانسته جایی در خط میانی همیشگی زیدان با سه هافبک دیگر (کاسمیرو، کروس و مودریچ) بدست آورد. با این وجود بیشترین درخشش ایسکو درجایی بود که زیدان با ترکیب 4-1-2-1-2 پیش رفت و ایسکو به عنوان بازیساز عمل کرد و بهترین جایگاه خود را پشت سر کریستیانو رونالدو و بنزما و جلوتر از سه هافبک میانی سپری کرد. با شروع در این چینش، او گلی را به ثمر رساند که مادرید را به فینال لیگ قهرمانان 2017 رساند. (اتلتیکو مادرید را در ویسنته کالدرون در نیمه نهایی شکست داد) و سرانجام رئال مادرید با شکست 4-1 یوونتوس در فینال به قهرمانی رسید.
در این فصل ایسکو آنچنان که انتظار داشت ظاهر نشده است. او مقابل وایادولید فصل را  شروع کرد (57 دقیقه بازی) اما فقط 177 دقیقه بازی در لیگ را پشت سر گذاشته و در ال‌کلاسیکو یا بازی‌های لیگ قهرمانان حضور نداشته است. او هنوز هم به دنبال اولین گل و پاس گل خود است.

 

1540457


آنچلوتی بهترین بازی را از خامس می‌گیرد

لیگ برتر و اورتون به عنوان مقصد بعدی ایسکو محسوب می‌شود. شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل با کمک خامس رودریگز بازیکن سابق مادرید شروع خوبی را آغاز کرده‌اند. آنچلوتی در اورتون برای جناح راست یکی از بازیکنان مورد علاقه خود را پیدا کرده، جایی که می‌تواند با چپ پای قابل اعتماد خود، کالورت لوین یا ریچارلیسون را تغذیه کند. مهاجم انگلیسی مطمئناً از ورود ستاره کلمبیایی خوشحال است زیرا او زوجی پیدا کرده که پاس‌های با کیفیتی برای او فراهم می‌کند که باعث شده تنها در شش مسابقه لیگ برتر هفت گل به ثمر برساند و دومین گلزن برتر لیگ باشد.


اتحاد مجدد با کارلتو

زیر نظر آنچلوتی در رئال مادرید، ایسکو یکی از مهمترین بازیکنان تیم بود که فقط در دو فصل 106 بازی انجام داد. این ملی پوش اسپانیایی نه تنها از بازی در پست هافبک در سیستم کلاسیک 4-3-3 ایتالیایی، بلکه با بازی در جناحین در سیستم 4-4-2 نیز فصل قابل توجهی را در کارنامه خود داشت. یک ماجراجویی جدید، مرد مالاگایی را وسوسه می‌کند که مانند خامس در قسمت آبی لیورپول زنده شود.

دیدگاه‌ها