کد خبر : 1717158 | 13 آبان 1399 ساعت 16:40 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

هری مگوایر: نتایج یونایتد چندان خوب نبوده است

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد مدعی شد بازیکنان این تیم گوش به انتقادات نمی دهند.

هری مگوایر: نتایج یونایتد چندان خوب نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و در خط دفاعی نیز در بسیاری از مسابقات پرفراز و نشیب ظاهر شده است. هری مگوایر در نشست خبری پیش از دیدار با باشاک شهیر مدعی شد فصل خوب آغاز نشده، اما بازیکنان یونایتد با تمرکز و آمادگی در میدان حاضر خواهند شد.

 

1539540

 

هری مگوایر گفت: "مهمترین موضوع تلاش سخت و کوشش برای پیشرفت است. هر روز تمرین کرده و سعی می کنم پیشرفت کنم. ما می خواهیم ثابت قدم باشیم. فصل گذشته از زمانیکه ثبات پیدا کردیم در لیگ برتر سوم شده و به لیگ قهرمانان راه یافتیم. نتایج یونایتد در لیگ برتر آنچنان موفقیت آمیز نبوده، اما ما با همان تمرکز و آمادگی گذشته حاضر می شویم. ما در بهترین شرایط فصل را شروع نکردیم. از زمان بازگشت از اردوهای ملی سخت تلاش کرده و از آن زمان نیز واقعا خوب بوده ایم. ما سه گل دریافت کرده ایم که دو تا گل به خودی و یکی نیز یک پنالتی ساده بوده است. ما در مسیر درستی هستیم، اما باید تعادل داشته باشیم.

 

انتقادات اخیر روی کین؟ من نظرات او را نخوانده ام، اما به افکار منفی کاری نداریم و مثبت می مانیم، می توانم با اطمینان بگویم که رهبران زیادی در بین اعضای تیم، کادر فنی و بازیکنان حضور دارند."

دیدگاه‌ها