کد خبر : 1717318 | 14 آبان 1399 ساعت 14:42 | 136.4K بازدید | 2 دیدگاه

خدا هیچ‌ خانه‌ای را بی‌بزرگتر نکند

پیام طعنه‌آمیز فرهاد مجیدی در سالگرد پورحیدری

فرهاد مجیدی در چهارمین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری پیامی طعنه آمیز را منتشر کرد.

پیام طعنه‌آمیز فرهاد مجیدی در سالگرد پورحیدری

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان و سرمربی سابق استقلال که سابقه کار کردن با ناصر حجازی و منصور پورحیدری را به عنوان بازیکن دارد، در چهارمین سالگرد درگذشت پورحیدری که به پدر استقلال مشهور است، پیامی را منتشر کرد. او در این پیام البته به مسئولان کنونی باشگاه طعنه هایی زده است.


مجیدی در صفحه شخصی خودش نوشته است:


«وقتی پدر نیست، آرامش هم نیست.


سایه پدر معنوی باشگاه آنقدر وسیع بود که همه مشکلات ریز و درشت در دل دریائی آن جا می‌گرفت.


امروز بیش از هر زمان دیگری می‌فهمم که فقدان حضور "منصور خان" و "ناصر خان" چه مصیبت بزرگی برای باشگاه بزرگ و پر افتخار استقلال است.بزرگانی که شرافت و عزت نفس داشتند و در طول زندگی سراسر افتخار خود، در مقابل هیچ کسی سر خم نکردند.


در سال گذشته که برای اولین بار مسوولیت هدایت تیم محبوبم را به عهده گرفتم هر چه زمان جلو رفت، بیشتر جای خالی این عزیزان را حس کردم، حتی کسب دو عنوان نایب قهرمانی و بردن «دربی» نیز باعث نشد که در مقابل حملات جیره خواران افسوس غیبت آن‌ها را نخورم.


در فقدان این بزرگان متاسفانه کار به جایی کشیده شده که این روزها مسیر مصاحبه و تخریب با دریافت کارت هدیه از چسبیده‌های بی‌هویت هموار می‌شود.


خدا هیچ خانه‌ای را بی‌"بزرگتر " نکند. روحت شاد».


فرهاد مجیدی چندی قبل نیز در مصاحبه‌ای تند علیه مدیران باشگاه استقلال مطالبی را بیان کرده بود.

 

1541056

 

نکته قابل توجه این است که فرهاد مجیدی از هر فرصتی استفاده می‌کند تا نسبت به مدیران باشگاه استقلال موضع گیری کند. او که اعتقاد دارد اختلافاتش با احمد سعادتمند و عدم حمایت هیات مدیره از خودش باعث شده تا جام قهرمانی حذفی از دست استقلال برود و خودش هم مجبور به جدایی شود، انتظار داشت بعد از جدایی سعادتمند گزینه اصلی هدایت آبی ها باشد اما این اتفاق رخ نداد.


مجیدی بعد از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال نیز مصاحبه تندی علیه هیات مدیره باشگاه استقلال انجام داد و حالا با پیامی که در سالگرد درگذشت پورحیدری در اینستاگرامش نوشته، مشخص است همچنان دلخوری هایی از مسئولان باشگاه استقلال دارد.


مهم‌ترین طعنه مجیدی آنجایی است که حرف از مصاحبه‌های مختلف و تخریب افراد با دریافت کارت هدیه از چسبیده‌های بی‌هویت به میان آورده است. اینکه او در شرایط موجود به چه کسی طعنه زده را نمی‌شود به طور دقیق تشخیص داد اما به نظر می‌رسد کاپیتان محبوب وسابق استقلال فعلا نمی‌خواهد دست دوستی با مدیران کنونی باشگاه بدهد.

دیدگاه‌ها