کد خبر : 1717557 | 15 آبان 1399 ساعت 23:00 | 52.4K بازدید | 1 دیدگاه

بحث انتقال ستاره بایرن به یوونتوس جدی شد

توتو اسپورت می گوید فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تمایل زیادی به جذب داوید آلابا نشان می دهد.

بحث انتقال ستاره بایرن به یوونتوس جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در بایرن مونیخ به نظر می رسد که دوران داوید آلابا در این تیم به اتمام رسیده است و بالاخره یا در نقل و انتقالات زمستانی و یا در تابستان آینده از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد؛ موضوعی که طی روزهای گذشته به تایید حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ نیز درآمد.

 

از تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی ستاره اتریشی نام برده می‌شود اما در عین حال اکثریت منابع ادعا می کنند که خود داوید آلابا علاقه‌مند به حضور در فوتبال اسپانیا و یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا است.

 

 

1535254

 

 

از طرفی بعید به نظر می رسد که بارسلونا با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی اش توانایی پرداخت حقوق آلابا را داشته باشد و از سمت دیگر مارکا اخیراً مدعی شده بود که رئال مادرید هیچ خریدی حداقل در زمستان انجام نخواهد داد.

 

در صورت عدم انتقال به یکی از دو تیم رئال و بارسا، اصلی‌ترین گزینه ها برای آلابا منچستر سیتی، لیورپول و یا یوونتوس خواهد بود. حالا و در همین رابطه توتو اسپورت ادعا می کند که بحث حضور مدافع اتریشی در یوونتوس جدی‌تر شده و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه علاقه مند است که این بازیکن را به تورین بیاورد. از طرفی این منبع می‌گوید که بیانکونری مشکلی برای پرداخت حقوق آلابا نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها