کد خبر : 1717808 | 17 آبان 1399 ساعت 11:46 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

در برخی اوزان، قهرمانان آماده نبودند

حسن یزدانی: هر سال باید انتخابی برگزار شود

ستاره کشتی آزاد ایران و جهان بعد از قهرمانی در انتخابی تیم ملی گفت: کسانی که می خواهند دوبنده تیم ملی را برتن کنند، باید در انتخابی شرکت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی مثل همیشه بدون هیچ حرف و حدیثی در انتخابی تیم ملی حاضر شد و این بار توانست در تک مسابقه ای که برایش مقابل احمد بذری در نظر گرفته شده بود، با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی برسد تا دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی 2020 تصاحب کند. 


یزدانی که چند ماهی است از بند مصدومیت رها شده و مثل سال گذشته آماده به نظر می رسد، درباره مسابقات انتخابی گفت: من در انتخابی تیم ملی با احمد بذری که هم جوان و هم آینده دار است، کشتی گرفتم. خدا را شکر توانستم موفق شوم. من مثل هر سال در مسابقات انتخابی شرکت کردم. امیدوارم هر سال این روند ادامه دار باشد و مسابقات انتخابی برگزار شود تا قهرمانان امید خود را از دست ندهند و بتوانند در میدان باهم رقابت کنند.

 

1541829


وی افزود: کسانی که می خواهند دوبنده تیم ملی را برتن کنند، باید در انتخابی شرکت کنند تا بتوانند خودشان را ثابت کنند. 


دارنده دو طلای جهان و یک طلای المپیک درباره سطح مسابقات انتخابی گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد. در اوزان مختلف شرایط تفاوت داشت. در برخی اوزان قهرمانان آماده نبودند، اما در برخی از اوزان هم کشتی گیران نامدار آمادگی خودشان را اثبات کردند.

دیدگاه‌ها