کد خبر : 1717826 | 17 آبان 1399 ساعت 13:15 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت میکل آرتتا از ستاره برزیلی آرسنال

میکل آرتتا در آستانه دیدار آرسنال مقابل استون‌ویلا انتقادها از ستاره برزیلی‌اش ویلیان را رد کرد و گفت ویلیان در آرسنال بهتر و بهتر خواهد شد.

حمایت میکل آرتتا از ستاره برزیلی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان ستاره برزیلی در فصل جاری نتوانسته انتظارها را برآورده کند. میکل آرتتا اما از ستاره برزیلی خود دفاع کرده و می‌گوید ویلیان در آرسنال بهتر و بهتر خواهد شد.

 

درحالیکه شاگردان آرتتا فردا به مصاف استون ویلا می‌رود ویلیان که در تابستان امسال از چلسی به آرسنال ملحق شده اخیراً با انتقاداتی از سوی هواداران این تیم روبرو بوده است. ویلیان در اولین بازی فصل درخشید و در جریان پیروزی 3-0 توپچی‌ها مقابل فولام دو پاس گل داد ولی در هشت بازی بعدی او ناکام بوده و نه پاس گل داده و نه گلی به ثمر رسانده است.

 

1521421

 

آرتتا اما با رد این انتقادها و دفاع از ویلیان گفت: " به نظر من ویلیان در اولین بازی فصل مقابل فولام خیلی خوب شروع کرد. بعد هم او مصدوم شد و زمانی برای تمرین کردن با تیم نداشت. ویلیان در دوران پیش فصل ما حضور نداشت و بعدها به بقیه تیم ملحق شد. من در دو بازی قبلی شاهد بهتر شدن ویلیام بوده ام و می دانم او بهتر و بهتر خواهد شد. من کیفیت او را می دانم و از اینکه در تیم من است خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها