کد خبر : 1718141 | 18 آبان 1399 ساعت 19:13 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریکانی: انتظارات هواداران نفت را برآورده می‌کنیم

کاپیتان نفت آبادان از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای شروع یک فصل امیدوارکننده خبر داد.

ریکانی: انتظارات هواداران نفت را برآورده می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، طالب ریکانی، کاپیتان این فصل نفت آبادان مدعی است تیمش علیرغم تغییراتی که داشته، با توجه به پتانسیل بازیکنان کنونی به دنبال برآورده کردن انتظارات هواداران این تیم خواهد بود. او درباره شرایط آمادگی تیمش می‌گوید: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند. این مهمترین نکته امیدوارکننده برای تیم است. با حضور آقای پورموسوی امیدوارم شرایط از نظر کیفی نیز به سود تیم ما پیش برود و بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

 

وی در ادامه گفت: در این فصل انتظار داریم که حمایت لازم از سوی مسوولان صورت گیرد تا تیم فارغ از حواشی و مشکلات بتواند روی مسائل فنی و بازی‌ها تمرکز کند و شرایط را برای خوشحالی هواداران پیش ببرد. تغییرات زیادی در نقل و انتقالات داشتیم و بازیکنان خوبی از جمع ما جدا شدند. با این حال بازیکنان خوبی نیز به جمع تیم اضافه شدند که قطعا قادر خواهند بود در طول فصل شرایط را به سود ما کنند. نیازمند هماهنگی بیشتری خواهیم بود و امیدوارم استارت مناسبی داشته باشیم تا با روحیه و انگیزه بالا کار را دنبال کنیم.

 

ریکانی درباره غیبت هواداران گفت: این مساله برای برخی تیم‌ها خوب شده است که هوادار زیادی ندارند اما قطعا یک اتفاق بد برای ما خواهد بود. هواداران ما واقعا نمونه هستند و از جان و دل به حمایت تیم می‌پردازند و حضور آنها می‌توانست یک دلگرمی و برگ برنده برای ما باشد. با این حال ما حضورشان را از راه دور نیز احساس خواهیم کرد و با احساس مسوولیت بیشتر به دنبال این هستیم تا یک فصل خوب را دنبال کنیم.

 

کاپیتان نفت آبادان درباره حضور پورموسوی در نیمکت این تیم و تقابل این هفته برابر پیکان گفت: آقای پورموسوی قطعا از نظر فنی جزو برترین مربیان لیگ محسوب می‌شوند و کارنامه موفقی در طول این سال‌ها دارند. با این حال همانطور که گفتم کار نفت در این فصل سخت تر خواهد بود و باید حمایت همه جانبه‌ای صورت گیرد و صبور بود. هیچ تیمی به اندازه ما بازیکن از دست نداده و البته ما با انگیزه بالا در انتظار بازی اول برابر پیکان خواهیم بود تا با یک استارت موفق برای ادامه مسابقات از روحیه خوبی برخوردار شویم. پیکان نیز تیم خوبی است و فصل گذشته نیز علیرغم حضور در پایین جدول از بازیکنان خوبی برخوردار بود و روند این تیم در هفته‌های پایینی نشان دهنده همین موضوع است. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما قطعا در خانه برای کسب نتیجه ایده آل تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها