کد خبر : 1718182 | 18 آبان 1399 ساعت 23:33 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فاجعه است، از بازیکنان محافظت نمی کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی هم به تقویم فشرده مسابقات واکنش نشان داد.

گواردیولا: فاجعه است، از بازیکنان محافظت نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه اتحاد میزبان لیورپول بود و در نهایت این مسابقه با تقسیم امتیازات همراه بود؛ موضوعی که باعث شد تیم پپ گواردیولا با یک بازی کمتر و 12 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گیرد.

 

 

1542468

 

 

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " فکر می‌کنم بازی بسیار دشواری بود. لیورپول شروع بهتری نسبت به ما داشت اما بعد از گلی که دریافت کردیم نمایش بهتری ارائه دادیم و نهایتاً گل مساوی را به ثمر رساندیم. یک امتیاز در بازی امشب کسب کردیم؛ مسابقه ای که فکر می‌کنم موقعیت‌های چندانی در آن به وجود نیامد.

 

ما در دوازده مسابقه گذشته فقط یک بار شکست خورده ایم. از همیشه خوشحال تر هستم و امیدوارم که بازیکنانم پس از وقفه بازی‌های ملی سالم و آماده برگردند. الکساندر آرنولد بازیکن انگلیس مصدوم شد و ما هنوز هم فکر می‌کنیم که خاص تر هستیم. این فاجعه است که ما از بازیکنان محافظت نمی کنیم. جیمز هم قهرمان NBA شد اما حالا چند ماه است که استراحت می کند. فکر می‌کنم که تا شبکه‌های تلویزیونی در این باره تصمیم‌گیری نکنند چیزی عوض نمی‌شود چرا که آنها به خاطر سودجویی خود با یکدیگر متحد شده‌اند."

 

 

1542469

 

 

گواردیولا در ادامه به تمجید از گابریل ژسوس زننده گل تیمش مقابل لیورپول پرداخت و گفت: " عملکرد او فوق العاده بود. اگرچه او تمرینات بسیار کمی داشته اما عملکردش فراتر از حد انتظار بوده و این برای ما واقعاً فوق العاده است."

دیدگاه‌ها