کد خبر : 1718398 | 20 آبان 1399 ساعت 12:26 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار معاوضه بزرگ میان اینتر و رئال مادرید

احتمال معاوضه اریکسن و ایسکو میان دو باشگاه اینتر و رئال مادرید وجود دارد.

در انتظار معاوضه بزرگ میان اینتر و رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، آنگونه که رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند، احتمال دارد که در نقل و انتقالات ژانویه، یک جابجایی بزرگ میان تیم های اینترمیلان و رئال مادرید رخ دهد و آنها دو ستاره خط میانی خود را معاوضه کنند. 
بر اساس گزارشی که برنامه Sport Mediaset مطرح کرده است، مدتی پیش در مطبوعات ایتالیا خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کریستین اریکسن ستاره دانمارکی نراتزوری می تواند به طور بالقوه اینتر را در طی یک مبادله در پنجره نقل و انتقالات آینده در ژانویه، ترک کند. 


آنتونیو کونته سرمربی افعی ها نظر مثبتی بر روی ایسکو ستاره اسپانیایی رئال مادرید دارد و مدیران این باشگاه به دنبال جلب نظر همتایان خود در مادرید هستند تا با پیشنهاد اریکسن به زیدان، ایسکو را به جوزپه مه آتزا بیاورند.
اریکسن که در نقل و انتقالات ژانویه گذشته از تاتنهام به اینتر پیوست، هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و در اغلب بازی های تیم کونته، به عنوان نیمکت نشین و بازیکن تعویضی پای به زمین مسابقه گذاشت و در مسابقاتی که به صورت بازیکن اصلی بازی کرد نیز نتوانست مثمر ثمر باشد.


در سوی دیگر نیز ایسکو در تیم زیدان عملکرد خوبی نداشته و پس از شکست تلخ رئال مادرید در خانه خفاش های والنسیا، به ایسکو گفته شده که او دیگر بخشی از برنامه های زیدان نیست.

 

1540491


 به همین دلیل، در این گزارش آمده است که شرایط انجام معامله مبادله ای بین نراتزوری و لوس بلانکوس وجود دارد تا ستاره های دو تیم به صورت قرضی راهی تیم مقابل شوند. در این فصل اریکسن هفت بازی برای اینتر انجام داده است اما هیچ کمکی به گلزنی یا گلسازی تیمش نکرده است. از طرف دیگر ایسکو نیز 6 بازی در ترکیب قوی های سفید انجام داده و او نیز هیچ کمکی به امر گلزنی نکرده است.


از سوی دیگر، وب سایت گل به نقل از فوتبال اینسایدر در خبری مدعی شده که از سوی واسطه ها، اریکسن به تیم های لیگ برتری از جمله تاتنهام پیشنهاد شده است. گل نوشته است ستاره دانمارکی از زمانی که یک سال پیش از اسپرز به اینتر پیوست،  نتوانست در سن سیرو اثری ایجاد کند. این گزارش حاکی است که تعدادی از تیم های برتر لیگ برتر اریکسن به آنها پیشنهاد شده است

دیدگاه‌ها