کد خبر : 1718651 | 21 آبان 1399 ساعت 19:50 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

تعجب بنیتس از سقوط تیم قطبی

شیجیاژوانگ اوربرایت با هدایت افشین قطبی با شکست دو بر یک مقابل ووهان زال در بازی برگشت پلی‌آف سوپرلیگ چین به دسته اول سقوط کرد.

تعجب بنیتس از سقوط تیم قطبی

به گزارش ورزش سه ، بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. نیمه اول این بازی با گل کواسی به نفع ووهان زال به پایان رسید. شیجیاژوانگ در شروع نیمه دوم توسط ماتئوس برزیلی بازی را به تساوی کشاند، ولی کواسی در دقیقه 86 گل سرنوشت‌ساز ووهان را زد که حکم بقای این تیم را داشت.

 

مسابقات سوپرلیگ چین به دلیل شیوع کرونا با فرمول متفاوتی برگزار شد و شاید همین مهمترین دلیل سقوط شیجیاژوانگ بود که سال گذشته با هدایت قطبی توانست برای اولین بار به جمع تیم‌های برتر این کشور برسد. مسابقات این فصل در دو گروه هشت تیمی برگزار شد که چهار تیم نخست هر گروه به پلی‌آف قهرمانی صعود می‌کردند و چهار تیم پایینی باید در پلی‌آف بقا می‌جنگیدند.

 

شیجیاژوانگ شروع خیلی خوبی داشت و یکی از بخت‌های صعود بود، ولی با مصدومیت سه بازیکن خارجی نزول این تیم شروع شد. تیم قطبی در پلی‌آف برای بقا هم به ترتیب در بازی‌های رفت و برگشت مغلوب دالیان، شنزن و ووهان زال بازنده شد تا شانزدهم شود و سقوط تلخی را تجربه کند. بازی روز گذشته حکم بازی مرگ و زندگی را داشت و تعیین‌کننده تیم شانزدهم و تنها تیم سقوط‌کننده بود.

 

رافائل بنیتس، سرمربی دالیان که یکی از حریفان شیجیاژوانگ در پلی‌آف بود در انتقاد از فرمول برگزاری مسابقات این فصل گفت: «شاید یک نفر بتواند به من توضیح بدهد که چطور تدا با تنها یک پیروزی در لیگ ماند، ولی شیجیاژوانگ که پنج برد داشت سقوط کرد!»

 

دیدگاه‌ها