کد خبر : 1719484 | 26 آبان 1399 ساعت 19:25 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت وحشتناک اشمایکل مقابل ایسلند (عکس)

کسپر اشمایکل دروازه‌بان تیم ملی دانمارک در دیدار شب گذشته این تیم برابر ایسلند از ناحیه سر دچار مصدومیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو گل کریستین اریکسن از روی نقطه پنالتی در مسابقه شب گذشته مقابل ایسلند باعث شد که دانمارک با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دهد. دانمارکی ها حالا برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ ملت های اروپا ملزم به پیروزی در مسابقه بعدی برابر بلژیک هستند.

 

اما در بازی شب گذشته بین دو تیم دانمارک و ایسلند یک خطر بزرگ برای دروازه بان تیم میزبان یعنی کسپر اشمایکل رخ داد . گلر باشگاه لسترسیتی که برای مهار یک توپ شیرجه زده بود، سرش به ساق پای مهاجم ایسلند یعنی آلبرت گودموندسون برخورد کرد.

 

این برخورد سنگین باعث شد که نگرانی بزرگی در رابطه با کسپر اشمایکل ایجاد شود و او پیش از خروج از زمین در بین دونیمه وضعیت چندان خوبی نداشته باشد. با این حال پروتکل مربوط به آسیب دیدگی های مربوط به سر از مدت ها قبل مورد توجه قرار گرفته و به همین خاطر اتفاق خوب این بود که اشمایکل در بین دو نیمه از زمین مسابقه خارج شد.

 

 

1544323

 

 

طولانی شدن مصدومیت کسپر اشمایکل می‌تواند یک خبر بسیار نگران کننده برای لسترسیتی باشد که در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و باید در مسابقه بعدی خود به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول برود.

 

دیدگاه‌ها