کد خبر : 1719488 | 26 آبان 1399 ساعت 19:39 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و تمجید دوباره از اسطوره رئال مادرید

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باز هم به تمجید از ایکر کاسیاس پرداخته است.

مورینیو و تمجید دوباره از اسطوره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، مستندی در مورد دوران حرفه ای کاسیاس، دروازه بان پرافتخار و بزرگ تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در اواخر ماه نوامبر منتشر می شود و چهره های مختلف و مهمی در جهان فوتبال، از جمله ژوزه مورینیو در این مستند شرکت کرده و در مورد کاسیاس صحبت کرده اند. مورینیو در زمان حضور در رئال مادرید کاسیاس را بعد از سالها نیمکت نشین کرد و این تصمیم باعث جنجال های زیادی در آن مقطع شد. در آن روزها مورینیو تصور می کرد کاسیاس نقش مهمی در بهم خوردن نظم و اتحاد رختکن تیمش دارد و به همین دلیل دروازه بانی مانند دیگو لوپز را نیز به او ترجیح داد.

 

البته در سالهای اخیر به نظر می رسد اختلاف بین مورینیو و کاسیاس برطرف شده و آنها در مصاحبه هایی بارها به نیکی از یکدیگر یاد کرده اند. حالا در بخشی کوتاهی از این مستند، مورینیو هنگام پخش کلیپی در مورد این دروازه بان در طول این مستند می گوید: "من کاسیاس را شخص مهم و تاثیرگذاری در دوران مربیگری خود می دانم."

 

افراد بزرگ دیگری از جمله آندرس اینیستا، زین الدین زیدان، خورخه والدانو و استیون جرارد در این بخش کوتاه منتشر شده در مورد کاسیاس صحبت کرده و به تمجید از او او پرداخته اند. این مستند برای اولین بار در تاریخ 27 نوامبر منتشر می شود.

 

1544324

دیدگاه‌ها