کد خبر : 1719554 | 27 آبان 1399 ساعت 10:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نفس راحت دانمارک و لستر؛ کسپر اشمایکل خوب است

کسپر اشمایکل که برخورد ترسناکش با بازیکن حریف در بازی دانمارک و ایسلند نگرانی‌های زیادی بوجود آورده بود از سلامتی کامل برخوردار است و در مقابل لیورپول به میدان خواهد رفت.

نفس راحت دانمارک و لستر؛ کسپر اشمایکل خوب است

به گزارش "ورزش سه"، کسپر اشمایکل دروازه‌بان ملی پوش دانمارکی باشگاه لسترسیتی در دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایسلند در لیگ ملتهای یوفا برخوردی ترسناک با یک بازیکن حریف داشت که دنیای فوتبال را نگران سلامت او کرده بود. اما حالا از دانمارک خبر رسید که حال کسپر خوب است و او حتی می تواند در بازی روز یکشنبه تیمش لستر مقابل لیورپول به میدان برود.

 

1544393

 

در جریان دیدار دانمارک و ایسلند که روز یکشنبه برگزار شد زانوی آلبرت گودموندسون بازیکن ایسلند به کنار سر کسپر اشمایکل برخورد کرد و باعث شد او برای مدتی روی زمین از هوش برود. اشمایکل بین دو نیمه تعویض شد تا نگرانی بابت سلامتش به اوج برسد.

 

1544390

 

آنچه این نگرانی‌ها را برطرف کرد اما ویدیویی بود که توسط فدراسیون فوتبال دانمارک منتشر شد و نشان می‌داد که اشمایکل به تمرینات تیم ملی کشورش برگشته و با شور و حرارت تمرین می‌کند. اشمایکل در این ویدیو می‌گوید هیچ مشکلی ندارد و احتمالاً صحنه تصادم او با بازیکن ایسلندی در تصاویر تلویزیونی بدتر از آنچه در واقعیت بوده دیده شده است.

 

1544392

 

این برای برندن راجرز سرمربی لستر که تیمش روز یکشنبه آینده به مصاف لیورپول می رود بهترین خبر ممکن است. هر چند اشمایکل پیش از آن بازی روز چهارشنبه با تیم ملی دانمارک یک بازی با بلژیک هم انجام خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها