کد خبر : 1719849 | 28 آبان 1399 ساعت 16:23 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته و افشای مشکلات با ستاره بداخلاق چلسی

آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی در مورد مشکلات خود با دیگو کاستا صحبت کرد.

کونته و افشای مشکلات با ستاره بداخلاق چلسی

به گزارش "ورزش سه"، از همان اوایل دوران حضور آنتونیو کونته روی نیکت چلسی بود که دیگو کاستا در طول فصل چندین بار درخواست جدایی از این باشگاه را داد. البته در نهایت این مهاجم خشن اسپانیایی در چلسی ماندگار شد و آنها با اقتدار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورند. حالا آنتونیو کونته در مورد آن دوران و تمایل دیگو کاستا به جدایی از چلسی توضیحاتی ارائه داده است.

 

1544820

 

آنتونیو کونته گفت: "در ابتدا باید بگویم من شخصی هستم که نمی خواهم در مورد وضعیت بازیکنی که در گذشته هدایتش را بر عهده داشتم بد صحبت کنم. همیشه حفظ خاطرات خوب درست است و من ترجیح می دهم که در مورد دیگو کوستا نیز خاطرات خوبی داشته باشم، زیرا ما در یک فصل فوق العاده با هم یک قهرمانی در لیگ برتر به دست آوردیم.

 

اما ما حقیقت را می دانیم. ما می دانستیم که چند بار کاستا خواهان انتقال در ابتدای فصل به اتلتیکومادرید، در طول فصل علاقمند به رفتن به چین و در پایان فصل به دنبال پیوستن دوباره به اتلتیکومادرید بود. صادقانه بگویم، من می خواهم بازیکنانی داشته باشم که روی تیمم متمرکز شده باشند و ما را را به عنوان گزینه دوم در نظر نگیرند. تیم من باید اولین انتخاب باشد.

 

ما یک فصل فوق العاده داشتیم و من به همراه باشگاه شرایط دیگو کوستا را به بهترین شکل ممکن مدیریت کردم. اما در پایان حقیقت فقط این بود که این بازیکن می خواست بارها به اتلتیکو مادرید برود و در طول فصل نیز خواهان انتقال به چین بود، زیرا کاستا بهترین قرارداد را می خواست."

دیدگاه‌ها