کد خبر : 1720289 | 30 آبان 1399 ساعت 21:37 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آندره پیرلو: تا کریسمس 10 فینال داریم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس امیدوار است شرایط تیمش در بازی های پیش رو تغییر کند.

آندره پیرلو: تا کریسمس 10 فینال داریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته های ابتدایی فصل نتایج چندان خوبی نگرفته و آندره پیرلو هنوز موفق به ساخت تیم مورد نظر خود در تورین نشده است. بیانکونری فردا در سری آ باید به مصاف کالیاری برود و آندره پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار مدعی شد تا کریسمس تیمش 10 فینال پیش رو دارد.

 

1533038

 

آندره پیرلو گفت: "این یک بازی مهم برای ما است. شرایط ناشی از عدم تمرینات به علت برگزاری بازی های های ملی بوده، اما برای رشد به چنین دیدارهایی نیاز داریم. اکنون دیگر مسیر ما برای قهرمانی باید شروع شود، دوره سازگاری به پایان رسیده و ما 10 بازی تا پایان کریسمس خواهیم داشت که که هر کدام یک فینال هستند. من می خواهم از فردا روحیه جنگندگی متفاوتی در تیمم ببینم و باید با قدرت فراوان برای رسیدن به نتیجه به میدان برویم.

 

کالیاری تیمی قدرتمند است که توسط یک سرمربی بزرگ هدایت می شوند. دی فرانچسکو شور و شوق زیادی به وجود آورد و آنها چه سه دفاعه و چه چهار دفاعه خوب در میدان ظاهر می شوند. کالیاری بازیکنان خوب و باتجربه ای در خط میانی و حمله دارد و این یک بازی مهم و دشوار خواهد بود، اما نباید درگیر نتایج بوده، باید فقط به خودمان نگاه کرده و برای پیروزی در این بازی تلاش کنیم. حضور در لیگ بعد از مسابقات ملی بسیار سخت است و ما نیز کار دشواری داریم.

 

شرایط بازیکنان؟ ماتیس دی لیخت مدتی با ما تمرین کرده بود، اما سپس منتظر پاسخ پزشکان بودیم و اکنون همه چیز خوب بوده و او آماده بازی است. الکس ساندرو هفته گذشته با ما تمرین کرد، حضور او در ترکیب ثابت کمی زمان بر است، اما می توان نام او را در لیست قرار داد."

دیدگاه‌ها