کد خبر : 1721047 | 04 آذر 1399 ساعت 11:37 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

گلزن ماشین سازی شاید به استقلال نرسد

پیمان بابایی به علت سرماخوردگی ممکن است بازی استقلال را از دست بدهد .

گلزن ماشین سازی شاید به استقلال نرسد

به گزارش ورزش سه ، در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ برتر، استقلال فردا در خانه میزبان ماشین سازی تبریز است که برخلاف شاگردان فکری، بازی قبل خودش را توانست بدون باخت پشت سر بگذارد. بازی مهمی برای استقلال که بعد هیاهوی های زیادی که بعد بازی با فولاد پشت سر گذاشت حالا می خواهد با یک برد خانگی آرامش دوباره به اردوی آبی پوشان برگردد. 


به همین خاطر قطعا برنامه های سرمربی استقلال در این بازی یک تقابل هجومی با شاگردان  وحید بیاتلو، سرمربی ماشین سازی است که به نظر می رسد در این بازی بیشتر به دنبال این است که بازنده به تبریز باز نگردد. ماشین سازی در بازی با ذوب آهن روی گلزنی تعویض طلایی خودش توانست در آستانه برد قرار بگیرد اما در آخرین دقایق این رویا با یک تساوی خاتمه پیدا کرد. 


به نظر می رسید در این مسابقه با توجه به گلزنی پیمان بابایی که فصل گذشته را به عنوان آقای گل لیگ آذربایجان به پایان رساند، یکی از مهره های اصلی ماشین سازی در تقابل با استقلال این بازیکن باشد اما گویا حضور او در این بازی با اما و اگرهایی مواجه است. شنیده می شود بابایی دچار یک سرماخوردگی شده اما همراه کاروان ماشین سازی به تهران آمده تا در صورت بهبود شرایط بتواند در بازی فردا مقابل استقلال تیم این تیم تبریزی را همراهی کند. 


قطعا نرسیدن بابایی می تواند یک اتفاق خوب برای استقلال باشد تا در نبود این بازیکن بتواند تیمی هجومی تر را روانه میدان کند.

دیدگاه‌ها