کد خبر : 1721064 | 04 آذر 1399 ساعت 12:30 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر

در نبود فن‌دایک لیورپول رهبران بیشتری پیدا کرده

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول با ستایش از روحیه این تیم در بازی‌های اخیر می‌گوید بعد از مصدومیت فن‌دایک لیورپول رهبران بیشتری پیدا کرده است.

در نبود فن‌دایک لیورپول رهبران بیشتری پیدا کرده

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول از روحیه اخیر این تیم تمجید کرد و گفت با اینکه گمان می‌رفت غیبت ویرژیل فن دایک این تیم را با مشکل مواجه کند و رهبری درون زمین را از هم بپاشد ولی در غیاب فن‌دایک سه یا چهار بازیکن دیگر خود را به عنوان رهبران جدید تیم مطرح کرده اند و لیورپول حالا از این نظر مشکلی ندارد.

 

1546590

 

کالاگر در صحبتهای خود با شبکه اسکای گفت: " وقتی شما یک ستاره بزرگ دارید که عملاً رهبر تیم در زمین است وقتی او برای مدتی طولانی غایب می‌شود وظیفه بازیکنان دیگر است که جای خالی اش را پر کرده و وظایف او را انجام دهند. گاهی اوقات یک نفر به تنهایی نمی تواند این کار را انجام بدهد بلکه مثل لیورپول سه یا چهار بازیکن پا به میدان گذاشته و سعی می کنند رهبران جدید تیم باشند".

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " نباید فراموش کنیم که فن دایک علاوه بر نقش رهبری اش در لیورپول چند سالی است مهمترین بازیکن دفاعی تیمی بوده که بهترین خط دفاعی لیگ برتر را داشته. ولی تیم در بازی های اخیر نشان داده که مقتدر است و موفق شده غیاب بازیکنان بزرگش را به خوبی جبران کند".

 

 

دیدگاه‌ها