کد خبر : 1723401 | 15 آذر 1399 ساعت 15:02 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که مارادونا به سیم آخر زد

دیه گو عاشق لوتار؛ یک چمدان پول برای ستاره بایرن

دیه گو مارادونا سال 1986 یک چمدان پول برای لوتار ماتیوس فرستاده بود تا او به ناپولی ملحق شود.

دیه گو عاشق لوتار؛ یک چمدان پول برای ستاره بایرن

به گزارش"ورزش سه"، دیه گو مارادونا چهارشنبه دو هفته پیش از دنیا رفت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. تقریبا کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با دیه گو از نزدیک آشنایی داشته باشد و از او خاطره ای بد تعریف کند.

مارادونا پس از جام جهانی 1986 که به نوعی یک تنه آرژانتین را قهرمان جهان کرد، به بهترین فوتبالیست دنیا تبدیل شد. او قصد داشت با ناپولی تیم باشگاهی اش نیز به قهرمانی سری آ دست پیدا کند و برای این مهم، دوست داشت بهترین های دنیا را به این تیم بیاورد.

 

 

1550387

 

 

بازی کنار مارادونا به خودی خود وسوسه انگیز بود و او قصد داشت از همین خصیصه برای ترغیب ستاره های دنیا استفاده کند. یکی از این بازیکنان لوتار ماتیوس بود. ستاره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ که در فینال 1986 مکزیک برابر آرژانتین مارادونا تسلیم شد.

دیه گو دوست داشت ماتیوس بایرن را ترک کرده و به ناپولی بیاید. به همین منظور او یک چمدان پول برای ماتیوس فرستاد تا بلکه او راضی به جدایی از تیم آلمانی شود.

 

 

1550388

 

 

ماتیوس در مورد این قضیه به نشریه بیلد گفت:« در یک رستوران ایتالیایی در باواریا با هیئتی از ناپولی قرار ملاقات گذاشتیم. رستوران شنبه ها تعطیل بود ولی به خاطر همین قرار ملاقات، استثنائاً باز بود و تنها حاضران نیز ما بودیم.

نماینده های ناپولی را دیه گو فرستاده بود. 4 نفر به علاوه و من و مدیر برنامه هایم در رستوران مذاکره کردیم و در نهایت پیشنهاد را رد کردم. داخل چمدان یک میلیون مارک پول بود که سه برابر پولی بود که من از بایرن می گرفتم اما روند مذاکرات خوب پیش نرفت و عذرخواهی کردم. آن یک میلیون مارک فقط پاداشی از طرف مارادونا بود. مربیان ناپولی نیز با من تماس گرفتند و از من خواستند قرارداد را امضا کنم. در نهایت من به ناپولی نرفتم ولی حرکت دیه گو واقعا برایم بسیار ارزشمند بود.»

 

 

1550385

 

دیدگاه‌ها