کد خبر : 1724375 | 19 آذر 1399 ساعت 19:47 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش بی‌نتیجه رئال مادرید برای جذب جانشین راموس

تلاش رئال مادرید برای جذب ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس بی نتیجه مانده است.

تلاش بی‌نتیجه رئال مادرید برای جذب جانشین راموس

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت بعد ازسپری کردن دورانی درخشان در لباس آژاکس مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپا قرار گرفت و در نهایت در تابستان سال 2019 با یوونتوس به توافق رسید. فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی مدعی شد رئال مادرید چند ماه قبل برای جذب این مدافع جوان وارد عمل شده، اما در حال حاضر تواقفی بین طرفین حاصل نشده است.

 

1518196

 

به نظر می رسد بند آزادسازی 150 میلیون یورویی در قرارداد ماتیس دی لیخت وجود دارد که در تابستان سال 2022 فعال می شود و احتمالا تا آن مقطع بعید است شاهد جدایی او از یوونتوس باشیم. در آن مقطع ماتیس دی لیخت به مدیران رئال مادرید گفته که در حال حاضر در یوونتوس خوشحال است و نمی خواهد درباره آینده صحبت کند.

 

بارسلونا نیز علاقه زیادی به جذب ماتیس دی لیخت دارد و احتمالا دو سال بعد این باشگاه نیز در بین مشتریان او خواهد بود. رئال مادرید می تواند ماتیس دی لیخت را به عنوان جانشین سرخیو راموس در درازمدت در نظر بگیرد. البته بعید است یوونتوس حاضر به مذاکره بوده و به راحتی مجوز جدایی این مدافع ارزشمند را صادر کند.

 

مینو رایولا، مدیر برنامه ماتیس دی لیخت، در اوایل این هفته به توتواسپورت گفت: "دی لیخت وقتی 17 ساله بود بازوبند کاپیتان آژاکس را بر بازو می بست. آژاکس، متوجه می شوید؟ بایرن مونیخ و بارسلونا به دنبال او بودند، اما ما به این نتیجه رسیدیم یوونتوس باشگاه ایده آلی برای اوست و امروز می توانم بگویم که این انتخاب درست بوده است."

دیدگاه‌ها