کد خبر : 1724457 | 20 آذر 1399 ساعت 13:35 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدف ما این است با 6 سهمیه کامل به المپیک برویم

پاسخ غلام محمدی به چرایی خط خوردن حسن یزدانی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی وضعیت رقبایمان را در جام جهانی صربستان رصد کردیم، متوجه شدیم حضور یزدانی و قاسمپور برای کشتی ایران آورده فنی نخواهد داشت.

 پاسخ غلام محمدی به چرایی خط خوردن حسن یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به همراه سایر دستیاران خود این روزها با دقت مسابقات لیگ را زیر نظر دارند تا هم وضعیت ستاره های کشتی ایران را رصد کنند و هم اگر پدیده جدیدی به چشمشان خورد، در راه المپیک و مسابقات پیش رو از آن استفاده کنند.


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه رقابت های لیگ در گفت و گو با "ورزش سه" عنوان کرد: دور برگشت لیگ برتر از نظر کیفی در سطح بالاتری نسبت به دور رفت برگزار شده است. فکر می کنم هفته آینده روز 27 آذرماه هم فینال رقابت ها انجام خواهد شد. لیگ ما اگر هدفمند و با برنامه پیش برود، قطعا می تواند به تیم ملی ما کمک کند. این دیدگاه باید در فدراسیون کشتی و کادرفنی وجود داشته باشد تا ما از برگزاری هر مسابقه در نهایت به نفع تیم ملی استفاده کنیم. امیدوارم لیگ برتر به خوبی تمام شود و بعد از این مسابقات هم بتوانیم اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.


وی درباره برنامه کادرفنی برای کسب سه سهمیه باقی مانده برای المپیک توکیو گفت: کار ما خیلی سخت است و قطعا زمان زیادی را هم از دست دادیم. به لحاظ فنی اگر می خواستیم روی کشتی گیران در طول زمان کار کنیم، این اتفاق نیفتاد. ما از اول دی تا اوایل فروردین سه ماه زمان داریم که همه آن هم مفید نیست. حضور در یک تورنمنت و مسابقات قهرمانی آسیا برنامه های ما قبل از کسب سهمیه است. کار سختی برای کسب سه سهمیه باقی مانده داریم؛ به ویژه در دو وزن 65 و 74 کیلوگرم. امیدوارم بتوانیم به دو مهره خوب در این دو وزن برسیم و در 97 کیلوگرم هم یکی از کشتی گیران آماده ما به مسابقات اعزام می شود. اگر در فروردین به سه سهمیه نرسیم، یک شانس دیگر در اردیبهشت داریم که البته کارمان به مراتب سخت تر خواهد شد. تمام تلاش ما این است که با 6 وزن کامل به المپیک توکیو برویم.


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به شائبه های مطرح پیرامون خط خوردن حسن یزدانی و کامران قاسمپور از لیست اعزامی تیم ملی به مسابقات جام جهانی صربستان به نفع یک تیم لیگ برتری گفت: این موضوعات مطرح شده، به نفع کشتی نیست. ما تصمیم اولیه را اعلام کردیم، اما گفتیم که احتمال تغییر در این تصمیم به خاطر نوع ترکیب تیم های دیگر وجود دارد. وقتی رصد کردیم و دیدیم که این مسابقات آورده فنی برای ما نخواهد داشت و حضور این دو کشتی گیر نمی تواند به نفع کشتی کشورمان باشد، با هدف جوانگرایی میدان را به دو جوان در دو وزن المپیکی دادیم. قطعا این تصمیم در آینده به نفع کشتی کشور خواهد بود.

دیدگاه‌ها