کد خبر : 1724931 | 22 آذر 1399 ساعت 17:54 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید گل گهر به داوری و یک اخراج

رسانه رسمی گل گهر با انتشار پنالتی منجر به گل نفت آبادان، به نحوه قضاوت بیژن حیدری اعتراض کرده است.

اعتراض شدید گل گهر به داوری و یک اخراج

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در اواسط نیمه دوم موقعیتی بر روی دروازه گل گهر پیش آمد که پاس عبدالله ناصری به زواره ای و دخالت مدافع گل گهر باعث سرنگونی این بازیکن در محوطه جریمه گل گهر شد که این برخورد از نظر بیژن حیدری خطا بود.


بعد از اعلام این ضربه پنالتی و به ثمر رسیدن آن توسط طالب ریکانی، امیر قلعه نویی و کادرش اعتراض شدیدی به قضاوت بیژن حیدری داشتند که این موضوع منجر به بیرون آمدن دو کارت زرد و یک کارت قرمز علیه ایشان شد.


در این صحنه، ابتدا سعید الهویی یکی از دستیاران قلعه نویی کارت زرد گرفت و بعد از بازگشت وی به نیمکت، نوبت جلال امیدیان بود که با بیژن حیدری درباره آن صحنه صحبت کند. چیزی که به مذاق این داور همدانی خوش نیامد و او با کارت زرد امیدیان را جریمه کرد.


اما در زمانی که امیدیان پشت به تصویر داشت و توسط سیامک قلیچ خانی به سمت نیمکت راهنمایی می شد، حیدری دوباره رنگ کارت را پر رنگ کرد و حکم به اخراج این بازیکن سابق تیم های سپاهان و ذوب آهن داد.


در عین حال گل گهری ها نسبت به قضاوت حیدری در صحنه های غیر از پنالتی هم به او انتقاد دارند و باید دید چه صحبت هایی در این زمینه مطرح خواهد شد.

دیدگاه‌ها