کد خبر : 1725432 | 24 آذر 1399 ساعت 18:55 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

ارلینگ هالند: رونالدو و زلاتان جادویم کردند

ارلینگ هالند، ستاره جوان دورتموند آرزو دارد روزی لیگ قهرمانان را فتح کند.

ارلینگ هالند: رونالدو و زلاتان جادویم کردند


به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ جایزه پسر طلایی سال 2020 را امشب در تورین دریافت خواهد کرد. این ستاره جوان در سفر به ایتالیا و مصاحبه با نشریه توتواسپورت به تمجید از کریستیانو رونالدو و زلاتان پرداخته و این دو ستاره گلزن سری آ را دو اسطوره بسیاری از بازیکنان معرفی کرده است. ارلینگ هالند 20 ساله که تاکنون 33 گل در 32 بازی برای دورتموند به ثمر رسانده، مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ و متمول اروپا قرار دارد و بعید است در سالهای آینده او را در لباس دورتموند ببینیم.

 

1551450

 

ارلینگ هالند گفت: "بزرگترین آرزوی من فتح لیگ قهرمانان است و من می خواهم با دورتموند این جام را کسب کنم. در حال حاضر بایرن مونیخ بهترین تیم جهان است و ما باید راهی برای رسیدن به سطح بالاتر و شکست دادن آنها پیدا کنیم. ما با تمام توان خود تلاش خواهیم کرد. من هر روز فقط به کار سخت، تمرین و پیشرفت فکر می کنم.

 

رونالدو و زلاتان؟ آنها دو قهرمان و دو پدیده هستند. من با دیدن بازی های آنها در تلویزیون جادو می شدم. آنها اسطوره بسیاری از بازیکنان از جمله من هستند. رونالدو و زلاتان نمونه هایی از نظر ثبات و تداوم بوده و برای سالهای طولانی در بالاترین سطح باقی مانده اند.

 

درگذشت دیگو آرماندو مارادونا؟ او یکی از بهترین بازیکنان تمام ادوار و احتمالا بزرگترین بازیکن تاریخ است. تمام دنیای فوتبال  عزادار درگذشت مارادونا بودند و او یک قهرمان فوق العاده بود. من در ذهنم تصاویر بازی های باشکوه و گل های باورنکردنی مارادونا را حک کرده ام."

دیدگاه‌ها