کد خبر : 1725740 | 26 آذر 1399 ساعت 15:52 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

صبر پزشکان بارسلونا در مورد دمبله تمام شد

پزشکان بارسلونا به شدت از عثمان دمبله عصبانی هستند و معتقدند او مقصر اصلی تمام مصدومیت هایش است.

صبر پزشکان بارسلونا در مورد دمبله تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا 10 روز پیش خبر از مصدومیت عثمان دمبله داد. ستاره فرانسوی که فصل جدید و در میان شگفتی مصدوم نشده بود، برابر کادیز یک نیمه به میدان رفت و در پایان بازی دچار مشکل شد.

مصدومیت جدید دمبله کشیدگی همسترینگ پای راست است و این مصدومیت عضلانی او را 3 هفته به دور از میادین نگه خواهد داشت. او بازی با یووننتوس، لوانته و سوسیداد را تاکنون از دست داده است.

 

 

1544333

 

 

طبق ادعای آاس، دمبله در همان دقایق ابتدایی ورودش به زمین برابر کادیز با کشیدگی مختصر عضلانی روبرو شده بود ولی این موضوع را به تیم پزشکی اطلاع نداد و تصمیم گرفت با همان شرایط تا پایان در زمین بماند. یک روز بعد او که احساس درد از ناحیه ران پای راست می کرد، موضوع را به پزشکان اطلاع می دهد.

اتفاقی که خشم تیم پزشکی و فیزیوتراپ های باشگاه را به دنبال داشت چرا که این برای اولین بار نیست که او از بدنش مراقبت نمی کند.

 

 

1536704

 

 

فصل گذشته در بازی برابر بیلبائو نیز دمبله دچار مصدومیت عضلانی شد ولی تا پایان در زمین ماند و حتی فردای بازی علی رغم توصیه ها حاضر نشد در کلینیک باشگاه تست بدهد. مصدومیت او شدت یافت که خشم شدید ارنستو والورده سرمربی وقت بارسا را در نشست خبری به دنبال داشت.

دمبله شش هفته به دور از میادین ماند و هرچند مصدومیت جدید او خفیف تر است ولی پزشکان معتقدند اگر او بلافاصله تقاضای تعویض می داد، به راحتی پس از چند روز استراحت می توانست به میادین برگردد.

دیدگاه‌ها