کد خبر : 1726028 | 28 آذر 1399 ساعت 09:38 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی نسب:برق هتل ما قطع شد

تیم فولاد باید در مسجدسلیمان به مصاف تیم فوتبال نفت برود.

هاشمی نسب:برق هتل ما قطع شد

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: با تیم سخت کوش و قابل احترام نفت بازی داریم. آن‌ها مقابل تیم‌های مدعی مانند سپاهان، پرسپولیس و تراکتور بازی خوبی را از خود نشان دادند و توانسته اند از این تیم‌ها امتیاز بگیرند و می دانیم که در این شرایط بازی سختی را پیش رو داریم.

 

او ادامه داد: امیدوارم دریک شرایط عادلانه این بازی انجام شود، نه با این مشکلاتی که تا به حال از لحظه ورود ما برای تیم ما به وجود آمده است. برق هتل محل استقرار تیم فولاد خوزستان قطع شد و نتوانستیم جلسه خود را به موقع برگزار کنیم از طرفی شرایط زمین به دلیل بارندگی خوب نیست. امیدواریم در فوتبال حرفه ای که سازمان لیگ برای آن زحمت می کشد به این مسائل چون زمین مسابقه و هتل توجه بیشتری شود.

 

 او گفت: حق مردم خوزستان و مسجد سلیمان است که دارای یک فرودگاه و زمین خوب و در کل شرایط حرفه‌ای و عادلانه‌ای برای برگزاری یک مسابقه فوتبال باشند. هر زمانی که مسابقه برگزار شود، چه فردا و یا روز بعد از آن، ما آمادگی لازم را برای این مسابقه داریم و امیدوارم بازی خوبی شود و ماهم بتوانیم پیروز این مسابقه باشیم

دیدگاه‌ها