کد خبر : 1726075 | 28 آذر 1399 ساعت 13:22 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

عموزاد در اولین تجربه نمره قبولی گرفت

رحمان بی رحم؛ پدیده جدید کشتی ایران

آزادکار 18 ساله در بلگراد نشان داد کشتی ایران می تواند روی آینده او به عنوان یک ستاره در دنیای کشتی حساب باز کند.

رحمان بی رحم؛ پدیده جدید کشتی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رحمان عموزاد خلیلی را می توان یکی از ستاره های آینده کشتی ایران دانست. بعد از اینکه در رده های پایه مورد توجه قرار گرفته بود، حالا در 18 سالگی به رده سنی بزرگسالان راه پیدا کرده و با اعتماد کادرفنی در جام جهانی انفرادی صربستان هم روی تشک رفته است.


این کشتی گیر جوان از بهشهر که تنها نماینده کشتی آزاد ایران در بلگراد بود، روز اول مسابقات توانست رقبای از ترکیه، ایتالیا و گینه بیسائو را مقتدرانه از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی برسد. در این مرحله رحمان که با سبک خاصی کشتی می گیرد، برابر اوگویف، قهرمان روسی جهان ضربه فنی شد تا مشخص شود هنوز نیاز به کسب تجربه های بیشتری برابر رویارویی با بزرگان دنیا دارد.


با این حال دیشب رحمان عموزاد که به خاطر سبک هجومی کشتی گرفتنش به رحمان بی رحم در میان اهالی کشتی مشهور شده، توانست ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از کشور بلاروس را 4 بر صفر شکست دهد و مدال برنز مسابقات را بر گردن بیاویزد.


بدون شک رحمان عموزاد در 18 سالگی و اولین تجربه حضورش در یک تورنمنت بزرگسالان نمره قبولی گرفت و نشان داد در آینده می تواند یکی از ستاره های کشتی جهان در سبک وزن باشد.

دیدگاه‌ها