کد خبر : 1727446 | 05 دی 1399 ساعت 11:22 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساموئل اتوئو و انتخاب از بین مورینیو و گواردیولا

ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا و اینتر ژوزه مورینیو را به پپ گواردیولا ترجیح می‌دهد.

ساموئل اتوئو و انتخاب از بین مورینیو و گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو یکی از بازیکنانی است که سابقه همکاری با دو تن از بهترین مربیان دنیای فوتبال یعنی پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو را در کارنامه داشته است. با این حال ستاره سابق بارسلونا و اینتر در مصاحبه ای به مقایسه این دو سرمربی بزرگ پرداخته است.

 

اتوئو در مورد اینکه از بین پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو کدام یک را ترجیح می دهد گفت: " به عقیده من نمی توان تعیین کرد که کدام یک از آن‌ها بهتر هستند. هر دوی آنها روش متفاوتی برای فوتبال بازی کردن دارند و من مورینیو را ترجیح می دهم. با سبک مورینیو راحت تر هستم اما پپ نیز و فوق العاده است بنابراین نمی‌توان گفت که کدام یک بهتر هستند. با این وجود می‌توانم با قاطعیت بگویم ژوزه مورینیو در بحث انگیزشی بهترین است.

 

 

1556694

 

 

از نظر سبک بازی مربیان خوب بسیار زیادی وجود دارند اما هیچ کدام از آنها نمی توانند مثل مورینیو به بازیکنان خود شور و انگیزه بدهند. من با ژوزه به سه گانه رسیدند و این برایم خیلی ویژه بود."

 

اتوئو درباره مسی: " به نظر من او چه در این زندگی و چه در زندگی دیگر شماره یک است. هنگام حضور مسی در زمین شما گمان می کنید که او در حال انجام بازی دستگرمی است. یادم می آید در بازی سال 2005 در جام خوان گمپر ما مقابل یوونتوس قرار گرفتیم و من به پاتریک ویرا گفتم که خیلی مواظب باش چرا که قرار است مقابل بهترین بازیکن آینده دنیا قرار بگیری که نامش لیونل مسی است. پاتریک در ابتدا به من گفت که نگران نباشم و مراقبش خواهد بود اما بعد از بازی عملکرد مسی را شگفت انگیز و فوق العاده خواند و من نیز در پاسخ او گفتم که تو شماره یک آینده را تماشا کردی."

 

 

1556693

دیدگاه‌ها