کد خبر : 1727739 | 06 دی 1399 ساعت 20:27 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: هراسی از گفتن کلمه اسکودتو ندارم

آرتور ویدال، ستاره شیلیایی اینتر می گوید آرزویش فتح لیگ قهرمانان اروپا است.

ویدال: هراسی از گفتن کلمه اسکودتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری یعنی میلان در رده دوم جدول قرار گرفته و با توجه به فرم نه چندان فوق العاده یوونتوس در این فصل، امید زیادی به فتح اسکودتو دارد. این در حالی است که آنها از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند و حالا می توانند با آسایش خیال بیشتری برای قهرمانی در سری آ بجنگند.

 

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی اینتر درباره شانس این تیم برای فتح اسکودتو گفت: " از گفتن کلمه اسکودتو هراسی ندارم. من در اسپانیا، آلمان و همین ایتالیا موفق به کسب جام لیگ شدم و در اینتر نیز چنین هدفی را دنبال می‌کنم. با این وجود ما باید روی هر بازی تمرکز کنیم اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

 

1542284

 

 

ما تیم جوانی هستیم که تلاش زیادی انجام می دهد اما در برخی موارد اشتباهات غیرقابل بخششی انجام می دهیم. در این فصل باید با تمرکز بیشتری ظاهر شویم تا نهایتاً به هدف مان یعنی فتح اسکودتو دست پیدا کنیم. این در حالی است که تیمی مانند یوونتوس همواره مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و به نوعی آنها به فتح اسکودتو عادت کرده‌اند. با این وجود ما به خودمان کاملاً اعتماد داریم."

 

حذف از لیگ قهرمانان: " آرزوی من این است که به جام لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنم. ما در این فصل از رقابت‌ها حذف شدیم اما در عین حال دو جام دیگر پیش روی ماست که برای موفقیت در آنها تلاش خواهیم کرد."

 

 

1529789

 

 

همکاری دوباره با آنتونیو کونته: " خیلی خوشحالم که دوباره زیر نظر او کار می کنم. کمی کار کردن با او را فراموش کرده بودم اما حالا از حضور دوباره در کنارش بسیار راضی هستم."

دیدگاه‌ها