کد خبر : 1727855 | 07 دی 1399 ساعت 14:30 | 97.6K بازدید | 4 دیدگاه

کومان به لئو باج داد

مسی در آرژانتین ماند و به بارسلونا برنگشت

تمرینات بارسلونا پس از چند روز تعطیلی از سر گرفته شد اما لیونل مسی در آن غیبت داشت.

مسی در آرژانتین ماند و به بارسلونا برنگشت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تمرینات باشگاه بارسلونا برای بازی سه شنبه شب مقابل ایبار امروز از سر گرفته شد. پس از 4 روز تعطیلات کریسمس امروز بازیکنان بارسا در کمپ خوان گامپر تمرین کردند در حالی که لیونل مسی بزرگترین غایب این تمرینات است.

 

 

1556191

 

 

طبق ادعای رسانه های کاتالونیا مسی با اجازه از کادر فنی همچنان در روساریو شهر زادگاهش می ماند و به بارسلونا بر نمی گردد. به این ترتیب او بازی با ایبار را از دست خواهد داد. دیداری که قرار است سه شنبه شب ساعت 21.45 به وقت ایران در نوکمپ برگزار شود. پیش از این سابقه نداشت که مسی اولین بازی پس از تعطیلات را به خاطر ماندن در روساریو از دست بدهد. او همواره در آخرین تمرین بارسا شرکت می کرد و بعضا اتفاق افتاده بود که به صلاحدید کادر فنی یک نیمه بازی کند یا 90 دقیقه روی نیمکت استراحت کند.

 

 

1557344

 

 

مسی سه شنبه گذشته و پس از اتمام بازی با وایادولید که توانست گل 644 خود با پیراهن بارسا را بزند، مستقیما راهی فرودگاه این شهر شد؛ جایی که جت اختصاصی انتظار او را می کشید. هواپیمای مسی پیش از این به بارسلونا رفته بود تا همسر و سه فرزند لیونل مسی را به وایادولید بیاورد. آنها از هفته گذشته در روساریو تعطیلات کریسمس را پشت سر می گذارند.

به این ترتیب بارسا برای بازی با ایبار از حضور لیونل مسی، جرارد پیکه، آنسو فاتی و سرجی روبرتو محروم خواهد بود.

مسی فصل جاری در 18 بازی برای بارسا موف به زدن 10 گل شده است. او در 17 بازی از ابتدا در ترکیب بارسا حضور داشت و بهترین گلزن تیمش تا به اینجای فصل است.

 

 

1554259

 

 

دیدگاه‌ها