کد خبر : 1727886 | 07 دی 1399 ساعت 17:01 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس راشفورد:

منچستر با کاوانی تیم دیگری شده است

ادینسون کاوانی خیلی زود ثابت کرد که خرید خوبی برای شیاطین سرخ بوده است.

منچستر با کاوانی تیم دیگری شده است

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد مهاجم ملی پوش یونایتد معتقد است که ادینسون کاوانی بازیکنی تراز اول است و حضورش در منچستریونایتد بُعد دیگری به این تیم داده است.

 

 

1556391

 


کاوانی پس از اضافه شدن به جمع بازیکنان یونایتد در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات خیلی زود با این تیم سازگار شد. مهاجم سابق پاری سن ژرمن که به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست و قراردادش گزینه تمدید برای یک سال دیگر را هم دارد، تاکنون در 13 بازی در تمامی رقابت‌ها 4 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که اکثرا به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب تیمش شده است.

 

 

1557130

 

 

او در دیدار روز گذشته برابر لسترسیتی نیز موفق شد اولین پاس گل خود را برای برونو فرناندز ارسال کند. راشفورد در گفت و گو با تلویزیون منچستریونایتد درباره هم تیمی جدیدش گفت:« ادینسون بازیکن تراز اولی است، استعداد زیادی دارد و فکر می‌کنم بُعد دیگری به تیم ما بخشیده که با آنچه پیش از این داشتیم متفاوت است. بازی کنار او حس خوبی دارد. کاوانی گل می زند و پاس گل می دهد و باید این هماهنگی بین خودمان را حفظ کرده و بهتر کنیم. نمایش کاوانی و در مجموع تیم برابر لستر بسیار خوب بود و افسوس که برنده نشدیم.»

دیدگاه‌ها