کد خبر : 1728301 | 09 دی 1399 ساعت 18:21 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمان بازگشت زلاتان به میادین مشخص شد

زلاتان، ستاره گلزن و 39 ساله روسونری در دیدارهای بعدی میلان غایب خواهد بود.

زمان بازگشت زلاتان به میادین مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان همچنان مصدوم است و هواداران میلان فعلا نمی توانند شاهد حضور او در ترکیب باشند. ستاره سوئدی نیز پس از تعطیلات کریسمس در مسیر بازگشت از سوئد به ایتالیا دچار مشکلات حمل و نقل و پروازی شده و او نیز مانند هاکان چالهان اوغلو، فرانک کسیه و وترن نتوانست امروز در تمرینات میلان حاضر شود. زلاتان به زودی تحت معاینه پزشکی قرار خواهد گرفت و احتمالا در دیدار روز 18 ژانویه میلان برابر کالیاری می تواند در ترکیب تیمش حضور پیدا کند.

 

1554867

 

زلاتان در جریان پیروزی 1-3 میلان برابر ناپولی در ماه نوامبر مصدوم شده و از آن مقطع از میادین دور است. میلان قصد ندارد با عجله در مورد زلاتان بار دیگر باعث مصدومیت این بازیکن شود و  بنابراین او در دیدار حساس شش ژانویه مقابل یوونتوس غایب خواهد بود. میلان در حال حاضر و بعد از سالها در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفته و امید اول فتح اسکودتو محسوب می شود. بی تردید درخشش زلاتان در این فصل نقش مهمی در دستیابی به این هدف داشته است.

 

زلاتان از زمان بازگشت خود در ژانویه به میلان در سال 2020 تا امروز گل به ثمر رسانده و توتوسپورت مدعی شد او به زودی با مدیران روسونری در مورد آینده خود گفتگو می کند. قرارداد زلاتان در ژوئن 2021 به پایان می رسد و باشگاه در تلاش است تا راهی برای حفظ او پیدا کند.

دیدگاه‌ها