کد خبر : 1728561 | 10 دی 1399 ساعت 19:33 | 74.5K بازدید | 7 دیدگاه

چون باخته‌اید می‌گویید وقت‌کشی کردیم

فکری: به بازیکنانم کاری نداشته باشید، هرچه می‌خواهید به‌ خودم بگویید

سرمربی استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد علیه برخی بازیکنان موضع‌گیری نکنند.

فکری: به بازیکنانم کاری نداشته باشید، هرچه می‌خواهید به‌ خودم بگویید

 

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در پایان بازی برابر گل‌گهر که با برد و صدرنشینی تیمش همراه بود گفت: جا دارد خسته نباشید بگویم به هر دو تیم. واقعا بازی سنگینی بود. موقعیت های خوبی روی هر دو دروازه به وجود آمد و می‌شد هم ما به گل‌های بیشتری برسیم و هم گل‌گهر به گل برسد، اما در مجموع بازی قشنگی بود و نشان داد که دو تیمی که بالای جدول هستند، این اتفاق بی‌جهت نیست.

 

او بیان اینکه واقعا فوتبالی پر استرس بود، عنوان کرد: جا دارد از تک تک بازیکنانم بابت نمایشی که داشتند تشکر کنم. چیزی که از بازیکنانم انتظار دارم همین شکل است و تیم شکل وقاعی خود را پیدا می‌کند و امیدوارم بازی به بازی این روند را ادامه دهیم و هم امتیاز بگیریم و هم بازی خوبی ارائه دهیم. در نیمه اول شاید بار فنی بیشتر بود، اما در نیمه دوم با توجه به اینکه ما می‌خواستیم گل را حفظ کنیم، به ضدحملات فکر می‌کردیم و گل گهر هم برای گل می‌جنگید، کیفیت کاهش پیدا کرد و استرس بالا رفت، اما خدا را شکر که توانستیم به سه امتیاز برسیم و از این بابت خوشحال هستم.

 

سرمربی استقلال درباره شرایط سبحان خاقانی گفت: بله، ایشان مچ پایش آسیب دید و فردا باید کادر پزشکی کارها را انجام دهد و وضعیت او را بررسی کند و این بازیکن به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

 

فکری در خصوص اینکه چرا تیمش برخلاف نیمه اول نتوانست در نیمه دوم شرایط فنی خوبی را دنبال کند گفت: ما اگر گل سوم را می‌زدیم بازی برمی‌گشت. ما در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی شکل دادیم. از بازیکنانم خواستم پرس از جلو را انجام دهند و هم روی ضدحملات برنامه داشتیم. موقعیت‌هایی هم داشتیم که قایدی می توانست گل سوم را بزند و آب سردی روی حریف باشد ولی زیبایی فوتبال همین است، اما تلاش حریف برای کسب نتیجه باعث شد تا عقب‌نشینی کردیم. هدف ما سه امتیاز بود و امیدوار هستیم در بازی های آینده نقطه ضعف خودمان را برطرف کنیم.

 

او بعد از صدرنشینی تیمش خواسته جالبی از هواداران تیمش داشت و گفت: خواسته‌ای که از هواداران دارم؛ این بازیکنان، بازیکنان واقعا باشرف، با آبرویی و پرتلاش هستند. اگر حرفی و بی‌احترامی، انتقادی هست بر سر من فریاد بزنند و خودشان را خالی کنند، اما خواهشی که دارم به بازیکنانم کاری نداشته باشند و به آنها روحیه بدهند و اجازه دهند تمرکز داشته باشند تا ان‌شاالله با روحیه و تمرکز بیشتر، تعصب بیشتر پیگیر بازی ها شوند و ان‌شاالله بازی های بهتری هم به نمایش بگذارند و چیزی که حق استقلال است را به آن برسند.


فکری درباره تقابل با قلعه نویی که سابقه همکاری با وی را نیز داشته و البته در برخی از دقایق بازی با تنش‌هایی روی نیمکت دو تیم همراه بود گفت: تنش های بازی که یک مقدار طبیعی است اما در نهایت که این بازی برد و باخت شده. قبل از بازی اما ما در رختکن خدمت آقای قلعه نویی رسیدیم و احترامی که واجب بود بر من، به ایشان گذاشتیم و به عنوان پیشکسوت روی دوش من بود را به انجام رساندم. از روی که وارد استقلال شدم، ایشان به عنوان کاپیتان تا الانی که هست، به هرحال ایشان یکی از مربیانی است که افتخارات زیادی برای این تیم به دست آورده و فراموش نکنیم آن افتخارات و زحمات را. بهرحال در بازی رقابت هست ولی چیزی که مهم است ارزش ها و حفظ احترام میان دو طرف است که خوشبختانه هم ما و هم نیمکت گل گهر این احترام بود. از این سه امتیازها گرفته و داده می شود اما چیزی که می ماند احترام است. من به عنوان کوچکتر باید یاد بگیرم و درس پس بدهم که به بزرگتران احترام بگذارم و البته از دوستان هم می خواهم که رفاقت و دوستی خیلی مهمتر از سه امتیاز است و امیدوارم این اتفاق در همه بازی ها بیفتد.


سرمربی استقلال با تمجید از عملکرد گلر تیمش گفت: رشید یکی از گلرهای خوب فوتبال ماست و موقعیتی که سیو کرد واقعا خوب بود. یکی از گلرهایی است که می تواند در تیم ملی کمک کند و بیشتر از او استفاده شود. امیدوارم هم رشید و دیگر بازیکنان، در تیم ملی بیشتر ببینم‌شان و بدرخشند و به تیم ملی کمک کنند.

 

فکری در واکنش به اینکه در این بازی برخی بازیکنانش اقدام به اتلاف وقت کردند نیز اینطور گفت: وقت کشی نداشتیم. فکر نمی کنم اینطور باشد. شاید تیم تان باخته و ناراحت باشید. یکی دو مورد بوده که بازیکن آسیب دیده ولی بهرحال ما از نیمه اول و از دقایق اولیه بازی جلو افتادیم و این اتفاقی که بخواهد تکرار شود نداشتیم. هم در نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت هایی شکل دادیم و می توانیم گل های بیشتری بزنیم اما شاید الان تیم شما باخته (خطاب به یکی از خبرنگاران سیرجانی حاضر در نشست خبری) ناراحت هستید و اینطور فکر می کنید و ما وقت کشی نداشتیم.


سرمربی استقلال درباره شرایط داوری در این بازی نیز گفت: بازی پرتنش و سختی بود. جا دارد تشکر کنم از دپارتمان داوری که داوران باتجربه ای برای این بازی انتخاب کردند. یک سری اشتباهات و ایراداتی بود که برای دو طرف بود. من چون صحنه ها را ندیدم نمی توانم خوب قضاوت کنم اما اشتباهات برای هر دو طرف بود که معترض بودند. اما بازی سخت و پرتنشی بود که جا دارد تشکر کنم و خسته نباشید به تیم داوری بگویم.

 

وی در پایان گفت: باید از مجموعه باشگاه و هیات مدیره و ... باید تشکر کنم و فضای خوبی در تیم شکل گرفته. بازیکنانم وقتی اتحاد و همدلی را در هیات مدیره می بینند، قطعا در روند نتیجه گیری خیلی تاثیر دارد. واقعا از تک تک اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه تشکر می کنم. همه مجموعه تلاش می کنند و همه می خواهند که شرایط خوبی شکل دهند. حتی بچه هایی که با تیم در این بازی نبودند، این حس را در آنها می دیدم که موفقیت تشکر می کنم. از حامی و اسپانسر باشگاه هم تشکر می کنم که کمک می کنند. امیدوارم با ادامه راین روند به موفقیت و نتایج خوبی هم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها