کد خبر : 1729178 | 14 دی 1399 ساعت 13:30 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیام احساساتی پوچتینو برای هواداران تاتنهام

بعد از منصوب شدن پوچتینو به عنوان سرمربی PSG او پیامی پراحساس خطاب به هواداران تیم سابقش تاتنهام منتشر کرده و از آنها تشکر کرد.

پیام احساساتی پوچتینو برای هواداران تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی که آخرین پستش به عنوان سرمربی هدایت تاتنهام بود بعد از آنکه رسما به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن انتخاب شد در یک پیام اینستاگرامی پراحساس با هواداران تاتنهام صحبت کرده و از آنها تشکر کرد.

 

1558956

 

پوچتینو 14 ماه پیش از باشگاه تاتنهام اخراج شد تا جایش را به ژوزه مورینیو واگذار کند. او در این مدت بدون تیم بود و دیروز رسما به عنوان سرمربی PSG معرفی شد تا جانشین توماس توخل در این تیم باشد.

 

پوچتینو بعد از انتشار این خبر در اینستاگرام خود پیامی خطاب به هواداران تاتنهام منتشر کرد و نوشت:" از همه کسانی که دوران هفت ساله حضور من در انگلیس را به تجربه ای فوق العاده تبدیل کردند سپاسگزارم".

 

پوچتینو قبل از پیوستن به تاتنهام هم هدایت ساوتهمپتون را به عهده داشت و اشاره اش به 7 سال حضور در انگلیس به این خاطر است.

 

1559107

 

سرمربی جدید PSG در ادامه این پیام نوشت:" خانواده من، کادر فنی ام و خودم در تاتنهام واقعا راحت بودیم و اینجا را خانه خودمان می دانستیم. از همه حمایتها و پیامهای گرم و صمیمی شما سپاسگزارم. ما در بین شما دوستهای زیادی پیدا کردیم و خاطراتی داریم که تا آخر عمر همراه مان خواهند بود. مربی گری در لیگ برتر رویایی بود که به واقعیت پیوست. حالا وقت یک ماجراجویی دیگر است و فرصتی پیش آمده تا یکی دیگر از اهداف شخصی ام را محقق کنم. همه شما را در آغوش می کشم. مائوریسیو".

 

 

دیدگاه‌ها