کد خبر : 1729155 | 14 دی 1399 ساعت 11:34 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: بازیکنان بدانند پوشیدن پیراهن PSG افتخار بزرگی است

مائوریسیو پوچتینو بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی PSG گفت به خانه‌اش برگشته و انتظار دارد بازیکنان این تیم بدانند پوشیدن پیراهن PSG چه افتخار بزرگی است.

پوچتینو: بازیکنان بدانند پوشیدن پیراهن PSG افتخار بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه باشگاه پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کرد این مربی آرژانتینی در اولین صحبتهای خود به عنوان سرمربی این تیم از بازگشت به پاریس ابراز خوشحالی کرد و در عین حال در اولین پیام خود خطاب به بازیکنان PSG گفت آنها باید بدانند پوشیدن پیراهن این تیم چه افتخار بزرگی است و هر کس این پیراهن را می پوشد باید سزاوار آن باشد.

 

1558956

 

پوچتینو به عنوان جانشین توماس توخل هدایت PSG را به عهده گرفت که چندی پیش و متعاقب نتایج دور از انتظار مدیریت باشگاه از تیم اخراج شد. پوچتینو هم 14 ماه پیش از تاتنهام اخراج شده و جایش را به ژوزه مورینیو داده بود.

 

پوچتینو در اولین صحبتهایش بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن گفت:" من از رهبران باشگاه به خاطر اعتمادی که به من نشان دادند سپاسگزاری می کنم. همینطور که همه می دانید این باشگاه همیشه جایگاه خاصی در قلب من داشته. من از پاری سن ژرمن خاطرات بی نظیری دارم و به خصوص عاشق جو منحصربفرد ورزشگاه پارک دو پرنس ورزشگاه خانگی PSG هستم".

 

1558972

 

سرمربی آرژانتینی در ادامه صحبتهایش گفت:" من امروز در حالی به این باشگاه برمی گردم که در عین تواضع و فروتنی، بسیار جاه‌طلب هستم و رویاهای بزرگی دارم. من مشتاقم که کار کردن با شماری از بااستعدادترین بازیکنان دنیای فوتبال را شروع کنم. این تیم پتانسیل فوق العاده ای دارد و من و کادر فنی ام هر کاری در توان مان باشد انجام خواهیم داد تا نتایج پاری سن ژرمن در همه رقابتها را بهینه کنیم. ما همچنین همه سعی مان را خواهیم کرد تا PSG به یک تیم جدی و خطرناک تبدیل شود و به همان سبک تهاجمی‌ای بازی کند که هواداران پاریسی همیشه می خواستند از تیم شان ببینند".

 

 

دیدگاه‌ها