کد خبر : 1729604 | 16 دی 1399 ساعت 11:19 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

هم ما و هم 5 تیم دیگر مدعی قهرمانی هستیم

اکبری: بازیکنان مجبورند از نوشابه استفاده کنند!

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: قرار شده کفپوش مناسبی برای خانه والیبال تهران در نظر گرفته شود.

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری که این فصل با شهرداری ارومیه وارد لیگ برتر والیبال شده و هم اکنون تیمش در پایان هفته هجدهم در صدر قرار دارد، یکی از گزینه های جدی دستیاری آلکنو در تیم ملی برای حضور در المپیک هم هست.


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره شانس قهرمانی تیمش به "ورزش سه" گفت: با اینکه صدر جدول هستیم، از حالا نمی توانیم بگوییم قهرمان هستیم و همه چیز تمام است. الان شش تیم هستند که شانس قهرمانی دارند و ما هم یکی از آن شش تیم به حساب می‌آییم. 

 

1559736


اکبری در رابطه با گلایه بازیکنان از شرایط نامناسب کفپوش خانه والیبال عنوان کرد: با همت فدراسیون والیبال و تصدیقی قرار شده یک کفپوش استاندارد برای آن جا در نظر گرفته شود و از هفته بعد مشکلی در این زمینه نداشته باشیم. 


او در واکنش به ادعای برخی بازیکنان مبنی بر استفاده از نوشابه برای جلوگیری از لیز بودن زمین افزود: بله، برای جلوگیری از لیز بودن ممکن است از نوشابه برای کف کفش‌ها استفاده شود!


مربی سابق تیم ملی که در دوره کولاکوویچ دستیار اول او به حساب می آمد، در خصوص اینکه چه کسی از تیم ملی روی بازیکنان لیگ برتر نظارت می‌کند، نیز گفت: تمام آمار و اطلاعات بازیکنان مشخص است و عملکرد آن ها به شکل آنالیز وجود دارد. تقریبا تمام آنالیزورها با هم در ارتباط هستند و در مجموع این اطلاعات را در اختیار فدراسیون قرار می دهند.

دیدگاه‌ها