کد خبر : 1729702 | 16 دی 1399 ساعت 14:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تونی فریکسا:

لاپورتا بیاید، وضع بارسا از این هم بدتر می شود

یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است انتخاب خوان لاپورتا باشگاه را در شرایطی وخیم تر از لحاظ اقتصادی قرار خواهد داد.

لاپورتا بیاید، وضع بارسا از این هم بدتر می شود

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا 5 بهمن ماه برگزار خواهد شد و هنوز سه هفته به آن باقی است اما از حالا شاید بتوان گفت که کدام نامزد شانس بیشتری دارد.

خوان لاپورتا، ویکتور فونت، جوردی فاره، امیل روسود، ژاوی ویلاژوانا، تونی فریکسا، پره ریرا، لوئیس فرناندز آلا و آگوستین بندیتو 9 نامزدی هستند که برای ریاست بارسلونا رقابت دارند.

 

 

1558909

 

 

نشریه موندودپورتیوو بین روزهای 19 تا 22 دسامبر یعنی 10 روز پیش از 220 عضو رسمی باشگاه بارسلونا در مورد رئیس بعدی باشگاه نظرسنجی کرد. دو روز پیش نتیجه این نظرسنجی انتشار یافت و بر این اساس خوان لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه را برعهده داشت، با 52.3 درصد آرا و اختلافی فاحش در صدر قرار دارد.

 

 

1559808

 

 

فریکسا در واکنش به این نظرسنجی به مارکا گفت:« اصلا لاپورتا را دارای شانس بالا نمی دانم. اعضا به خوبی می دانند که لاپورتا چه کسی است. او هفت سال رئیس باشگاه بود و با 450 میلیون یورو بدهی جای خود را به ساندرو راسل داد. اگر لاپورتا دوباره انتخاب شود، وضع بارسا از این هم بدتر خواهد شد. انتخاب او یک خطر بزرگ و واقعی برای باشگاه است.»

 

آینده مسی:« مصاحبه مسی را دیدم و حس خوبی به من داد. او نشان داد که برایش بارسا از هر چیزی مهمتر است. اگر رئیس شوم، قطعا ابتدا حرف هایش را خواهم شنید و سپس از برنامه هایم برایش می گویم. تمدید با مسی جزو اولویت های من است.»

 

دیدگاه‌ها