کد خبر : 1729922 | 17 دی 1399 ساعت 19:25 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

کربکندی: با یک برد شرایط ذوب‌آهن کلا تغییر می‌کند؛

واکنش سخنگوی ذوب‌آهن به تیتر ابهام‌انگیز

سخنگوی باشگاه ذوب آهن توضیحاتی در مورد مصاحبه منتشر شده از او مطرح کرد.

واکنش سخنگوی ذوب‌آهن به تیتر ابهام‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های کشور انجام می دهد، که در ان مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد شرایط جواد محمدی مدیرعامل باشگاه اینطور توضیح می دهد:« محمدی در باشگاه ماموریتی داشته که تمام شده و آنطور که من شنیده‌ام ادامه همکاری مستلزم تمدید حکم ماموریت است. اگر هم نخواهند تمدید کنند که به هرحال حق هر مدیر بالادستی است در مجموعه خودش تغییرات ایجاد کند. فعلا حرف جدیدی نیست و اتفاق جدیدی هم نیفتاده است.

 

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه اما در گفتگویی با "ورزش سه" می گوید که در این مصاحبه و تیتری که برای آن انتخاب شده، متعجب است و در مورد آن می گوید:« از این خبر متعجب هستم. من گفتم ایشان ماموریتی داشته و باید ماموریتش تمدید شود. حالا خودمم هم امروز این خبر را خواندم و تعجب کردم.»
سرمربی سابق ذوب آهن با اشاره به سوالی که خبرنگار از او پرسیده، ادامه داد:« این مصاحبه برای چند روز قبل است. خیلی تعجب می کنم از چنین تیتری. ایشان از من پرسیدند که شرایط مدیریت چطور است و من گفتم باید تمدید کنند. گفتند اگر تمدید نشود چه؟ من هم گفتم این حق مدیران بالادستی است که در مجموعه خودشان تغییرات ایجاد کنند یا نکنند.»

 

سوال بعدی از رسول کربکندی در مورد شرایط این روزهای تیم فوتبال ذوب آهن بود که از 9 بازی 6 امتیاز کسب کرده و تنها ماشین سازی را در جدول 16 تیمی مسابقات پایین تر از خود می بیند. سخنگوی باشگاه ذوب آهن در واکنش به این سوال عنوان کرد: « طبیعی است هیچ کس از نتایج راضی نیست، ولی اتفاقات زیادی در این مدت به ما لطمه زده است. اشتباهات داوری که خیلی ما را اذیت کرده است. از طرفی بحث کرونا هم در تیم ما ایجاد شده است. علیرغم اینکه هیچ کس از نتایج تیم راضی نیست ولی به همین دلایل این فرصت را داده ایم که تیم با آرامش کار کنند، ولی این هم حدی دارد.»


کربکندی ادامه داد:« باخت اعتماد به نفس و روحیه بازیکنان را کم می کند. امیدوارم کادر فنی مشکلات را حل کند. شکل تیم خوب شده ولی گل های بدی می خوردیم. هنوز تصمیمی گرفته نشده و امیدوارم شرایط بهتر شود.»


او سپس در واکنش به این سوال که آیا با رحمان رضایی سرمربی تیم در مورد این موضوعات صحبت کرده یا خیر، توضیح داد:« دیروز صحبت کردیم و گفتیم شکل فوتبال تیم بهتر شده است، ولی فاصله بقیه تیم ها با ما در حال افزایش است. الان هنوز هیچ تصمیمی هیئت مدیره نگرفته و قطعا شرایط تیم با یک برد کلا تغییر خواهد کرد.»
سوال آخر در مورد شرایط جواد محمدی و وضعیت سلامتی او بود که کربکندی در واکنش به این سوال گفت:« خیلی بهتر شده است. ایشان مرتب به باشگاه می آیند و سر تیم های مختلف حضور دارند.»

دیدگاه‌ها