کد خبر : 1730453 | 20 دی 1399 ساعت 20:20 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

جای حیدری و بنیادی فر عوض شد؛

اتفاق عجیب در کوبل داوری اصفهان و اراک

براساس اخباری که به گوش می رسد موعود بنیادی فر که قرار بود قضاوت دیدار روز آینده سپاهان و فولادخوزستان را عهده دار باشد، برای قضاوت دیدار آلومینیوم و ذوب آهن انتخاب شده است.

 اتفاق عجیب در کوبل داوری اصفهان و اراک

 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس برنامه ای کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود، قرار بر این بود که قضاوت دو دیدار معوقه هفته نهم با نفرات زیر برگزار شود:


آلومینیوم اراک- ذوب آهن اصفهان
پیام حیدری- محمد عطایی – حسین گلشنی- امیر محمد داود زاده
کمک داور اضافی 1 و 2 : سعاد وفاپیشه- محمد باقر پورباقر
ناظر: رحیم رحیمی مقدم


فولاد مبارکه سپاهان- فولاد خوزستان
موعود بنیادی فر- سعید علینژادیان- حمید نادری- قهرمان نجفی
کمک داور اضافی 1و2 : محمد رضا تارخ – علیرضا حیدرپناه
ناظر: علیرضا کهوری

 

حالا اما خبر می رسد که تیم داوری دیدار آلومینیوم اراک و ذوب آهن تغییر کرده و موعود بنیادی فر که قضاوت دیدار سپاهان و فولادخوزستان به او سپرده شده بود، باید از اصفهان به اراک سفر کند.
بر اساس اعلامی که به کادر فنی دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن شده، نفرات زیر قضاوت مسابقه فردا را برعهده دارند.


موعود بنیادی فر کمک داور وسط این مسابقه خواهد بود و جواد مداح و امیرمحمد داوود زاده کمک های او. همچنین حسین گلشنی کمک داور چهارم بازی خواهد بود و سعاد وفاپیشه و محمد باقر پورباقر به عنوان داوران پشت دروازه انجام وظیفه خواهند کرد.


نکته جالب توجه اینکه در کنفرانس خبری هر چهار مربی دیدار دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان و همینطور آلومینیوم اراک و ذوب آهن، بخش مهمی از اظهارات سرمربیان این 4 تیم به علمکرد داوران اختصاص داشت و و وحید فاضلی نیز در کنفرانس خبری خود بدعت شکنی نکرد و داوران را مقصر نتایج نسجی دانست.


همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که با توجه به انتخاب موعود بنیادی فر برای مصاف ذوب آهن و آلومینیوم، آیا پیام حیدری نیز از اراک عازم اصفهان خواهد شد یا اتفاقات دیگری در  راه خواهد بود.


تمام این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد و باشگاه های مختلف عملکرد داوری را زیر سوال می برند که امروز اصفهانیان رئیس کمیته داوران که مسئول مستقیم در پاسخگویی به عملکرد و چگونگی چینش داوران است، از پاسخگویی به اصحاب رسانه فرار کرد و تاکید داشت که الزامی برای پاسخگویی ندارد. او همچنین شرایط داوری کشور در این روزها را خوب ارزیابی کرد!

 

طبق آخرین اخبر پیام حیدری عازم اصفهان شده تا  دیدار دو تیم سپاهان و فولادخوزستان را سوت بزند.

دیدگاه‌ها