کد خبر : 1730758 | 22 دی 1399 ساعت 12:03 | 37.6K بازدید | 2 دیدگاه

بحران بزرگ یوونتوس پیش از جدال مرگ و زندگی

ممکن است یوونتوس تعداد زیادی از ستاره های خود را مقابل اینتر در اختیار نداشته باشد.

بحران بزرگ یوونتوس پیش از جدال مرگ و زندگی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در دیداری دشوار و علیرغم اینکه ساسولو 10 نفره بود، موفق شد 1-3 این تیم را مغلوب کرده و خود را به صدر جدول سری آ نزدیک کند. یوونتوس این هفته در رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف جنوا رفته و هفته آینده دیداری دشوار و تعیین کننده با اینتر، یکی از رقبای جدی خود برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی پیش رو خواهد داشت. اما بی تردید در حال حاضر مهم ترین مشکل یوونتوس تعدد بازیکنان مصدوم این تیم است.

 

1561442

 

خبر بد در جریان پیروزی شیرین برابر ساسولو، مصدومیت دو هافبک یوونتوس و احتمال غیبت آنها در دو بازی پیش رو است. وینستون مک کنی، هافبک آمریکایی یووه در دقیقه 19 دچار مصدومیت عضلانی شده و جای خود را به آرون رمزی داد. اما در دقیقه 42 این بار پائولو دیبالا آسیب دید و دژان کولوسفسکی به جای او وارد میدان شد تا یوونتوس در نیمه نخست دو بار مجبور به تعویض بازیکنان مصدوم خود شود.

 

البته معاینات دقیق پزشکی امروز صورت گرفته و وضعیت این دو بازیکن به طور کامل مشخص می شود، اما احتمال دارد هم مک کنی و هم دیبالا دیدار حساس هفته آتی مقابل اینتر را از دست بدهند و این خبری ناراحت کننده برای آندره پیرلو است.

 

1560268

 

همچنین برخی اخبار حاکی از احتمال مصدومیت فدریکو کیه زا، ستاره این روزهای یوونتوس از ناحیه مچ پا در دیدار دیشب مقابل ساسولو داده اند. کیه زا مقابل میلان در دیدار حساس هفته قبل درخشان ظاهر شده و دو بار موفق به گلزنی شد.

 

همچنین بحران ویروس کرونا نیز یکی دیگر از مشکلات بیانکونری است. ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس بدون شک به علت ابتلا به این بیماری قادر به حضور در دیدار مقابل اینتر نخواهد بود. ما تکلیف خوان کوادرادو و الکس ساندرو، دو بازیکن کرونایی دیگر یوونتوس در روزهای پایانی هفته معلوم می شود و اگر تست این دو بازیکن منفی شود، مشکلی برای همراهی بیانکونری در دیدار مقابل اینتر نخواهند داشت.

 

1518196

دیدگاه‌ها