کد خبر : 1731556 | 26 دی 1399 ساعت 14:17 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

الکس تکسیرا در آستانه پیوستن به الهلال

باشگاه عربستانی الهلال برای تقویت تیم خود به دنبال جذب الکس تکسیرا وینگر سابق جیانگسو سونینگ چین است.

الکس تکسیرا در آستانه پیوستن به الهلال

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا پروژه بزرگ الهلال برای قهرمانی در آسیا هر روز ابعاد بزرگتری به خود می گیرد و پس از مطرح شدن نام هایی همچون دیگو کاستا و الخاندرو گومز، حالا شنیده می شود این تیم در آستانه عقد قرارداد با الکس تکسیرا وینگر مطرح برزیلی سابق جیانگسو سونینگ چین است.


مارکو کورادی خبرنگار مشهور ایتالیایی در خبری مدعی شده است که تحولات بزرگی در حال رخ دادن برای این وینگر 30 ساله و مطرح برزیلی است و پیشنهاد وسوسه کننده ای از عربستان به دست این بازیکن رسیده و احتمال می رود او به فوتبالش در این کشور ادامه دهد.

 

1562767


پس از پایان رقابت های سوپرلیگ چین، قرارداد الکس تکسیرا با جیانگسو سونینگ به پایان رسیده است و این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب شده و شرایط خوب تکسیرا باعث شده تا الهلال به فکر جذب این وینگر خطرناک باشد.


این بازیکن فصل گذشته 20 بار برای جیانسگو سونینگ به میدان رفت و 10 بار موفق به گلزنی شد ضمن اینکه 5 پاس گل نیز داد  و نقش بزرگی در قهرمانی این تیم در سوپرلیگ چین داشت بخصوص اینکه این بازیکن در بازی فینال نیز موفق شد دروازه گوانگژو اورگرانده را باز کند.


تکسیرا که سابقه بازی در تیم شاختار دونتسک اوکراین را نیز دارد، به طور کلی طی مدتی که در جیانگسو بازی می کرد، 153 بار برای این تیم به میدان رفت که 73 بار گلزنی کرد و 43 پاس گل نیز داد که این آمار نشان از تأثیرگذاری بالای این بازیکن در موفقیت های این تیم چینی دارد.


کورادی در توییتی که در صفحه شخصیش در توئیتر منتشر کرده، نوشته است: تکسیرا پیشنهاد دیناموکیف اوکراین را برای عقد قرارداد با او در نقل و انتقالات زمستانی امسال رد کرده است. این روزنامه نگار ورزشی اظهار داشت که این ستاره برزیلی علاقه مند است به الهلال بپیوندد و این انتظار می رود که معامله پیوستن او به الهلال طی ساعات آینده انجام بگیرد.


پس از اینکه باشگاه الهلال به صورت رسمی خبر از جدایی عمر خربین مهاجم سوری خود داد، حالا یک جای خالی در لیست این تیم وجود دارد و امکان انتقال تکسیرا به آبی های شهر ریاض بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده است.

دیدگاه‌ها