کد خبر : 1734066 | 09 بهمن 1399 ساعت 00:25 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

قوانین سفت و سخت لیگ برتر در مورد کرونا

دولت انگلیس قوانین جدید را برای سفر به این کشور در دوران کرونا وضع کرده است.

قوانین سفت و سخت لیگ برتر در مورد کرونا

به گزارش "ورزش سه"، دور جدید شیوع ویروس کرونا در هفته های اخیر در انگلیس شدت گرفته و هر روز تعداد زیادی از ساکنان این کشور به کرونا مبتلا می شوند. بر همین اساس دولت انگلیس تصمیم گرفته شرایط سفت و سختی را در مورد سفر به این کشور وضع کند و احتمالا باشگاه های لیگ برتر از این حیث آسیب خواهند دید.

 

1566696

 

طبق قوانین جدید دولت، بازیکنان شاغل در لیگ برتر که برای مرحله مقدماتی جام جهانی در پرتغال یا آمریکای جنوبی راهی اردو تیم ملی کشورشان می شوند، هنگام بازگشت به انگلیس باید به مدت 10 روز در قرنطینه قرار گرفته و در صورت تایید سلامتی راهی اردوی تیم های باشگاهی خود شوند. این بازیکنان باید با هزینه شخصی خود به مدت 10 روز در هتل و در قرنطینه بمانند. این تصمیم در واقع به این معنی است که بازیکنان و باشگاه ها باید بین باشگاه و کشور یکی را انتخاب کنند. در هفته های پیش رو رقابت های لیگ برتر به اوج حساسیت خواهد رسید و شرایط باشگاه ها در صورت غیبت بازیکنان دشوار می شود.

 

این لیست قرمز وزیر شامل پرتغال و کشورهایی از آمریکای جنوبی مانند آرژانتین، اروگوئه، برزیل، کلمبیا و پاراگوئه است. در این لیست منتشر شده نام کشورهایی در جنوب آفریقا نیز موجود است. احتمالاًمنچسترسیتی با هفت بازیکن بیشتر از دیگر تیم ها متضضر خواهد شد و پس از آنها ولوز با شش، اورتون با پنج و لیورپول و تاتنهام با چهار بازیکن قرار دارند.

دیدگاه‌ها