کد خبر : 1734069 | 09 بهمن 1399 ساعت 00:35 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: چلسی آنچنان نقطه ضعفی ندارد

توماس توخل، سرمربی جدید چلسی از عملکرد تیمش مقابل ولورهمپتون رضایت دارد.

توماس توخل: چلسی آنچنان نقطه ضعفی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل همین دیروز قرارداد جدید خود را با چلسی امضا کرده و امروز و در جریان تساوی بدون گل مقابل ولورهمپتون نیز روی نیمکت تیم جدیدش حضور یافت. علیرغم نتیجه تساوی، توماس توخل از عملکرد چلسی راضی بوده و مدعی شد تیم فعلی نقاط ضعف چندانی ندارد.

 

توماس توخل گفت: "من در رختکن به بازیکنان چلسی گفتم که هرگز نباید از این نتیجه ناامید شوند. من از عملکرد تیم، قدرت و انرژی، 16 دریافت توپ در یک سوم حریف بسیار راضی هستم و ما اجازه هیچ حمله ضد حمله ای را به حریف ندادیم. من در رختکن چلسی شاهد ترکیب هیجان انگیزی از بازیکنان باتجربه و جوان هستم و دیروز شاهد گروه بازیکنانی بودم که به طور پذیرای افکار و رویکرد تاکتیکی ما بودند.

 

1566621

 

شانس قهرمانی چلسی؟ واقع بین باشیم. صادقانه وقتی با تیمی مانند چلسی قرارداد می بندید می دانید که چالش پیش روی شما فتح عناوین قهرمانی خواهد بود و این موضوع کاملا واضح است، اما در عین حال باید واقع بین باشیم. ما هر روز روی جزئیات بازی های چلسی کار خواهیم کرد و مطمئن هستم که روند کسب امتیازات به زودی فرا خواهد رسید. وظیفه من این است که تیم را با سریعترین زمان ممکن به سطح اصلی خود بازگردانم، اما راه حل دیگری به جز حرکت به سمت آنهم مرحله به مرحله وجود ندارد.

 

دوست داشتم امروز استادیوم مملو از حضور تماشاگران بود و تصور می کنم آنها از دیدن چنین نمایشی به وجد می آمدند. موفق شدیم بازی را به نیمه زمین حریف بکشیم و هر چقدر از زمان مسابقه می گذشت فرصت های بیشترش خلق می کردیم. نقاط ضعف زیادی در تیم نمی بینم و ما روی افزایش قدرت و ترکیب شگفت انگیز تیم متشکل از بازیکنان باتجربه و استعدادهای جوان و تشنه موفقیت تمرکز خواهم کرد. من می خواهم انرژی و فضای خاصی ایجاد کنم تا هر سه روز یک بار در لیگی مانند لیگ برتر به برتری دست یابیم."

دیدگاه‌ها