کد خبر : 1734342 | 10 بهمن 1399 ساعت 16:22 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی: مقابل تراکتور نشان می‌دهیم اراده قوی داریم

مربی آلومینیوم اراک امیدوار است بازیکنان این تیم بتوانند مقابل تراکتور نمایش هجومی ارائه دهند.

عبداللهی: مقابل تراکتور نشان می‌دهیم اراده قوی داریم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور و آلومینیوم ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند به خانواده ایشان و جامعه فوتبال و همچنین آرزوی سلامتی برای علی انصاریان اظهار کرد: آقای خطیبی و بنده خاطرات خوبی از تبریز داریم و از هواداران این شهر بخاطر استقبالی که از آقای خطیبی و تیم آلومینیوم داشتند، تشکر می‌کنیم.

 

او درباره عملکرد آلومینیوم در این فصل که در هر مسابقه حملات زیادی انجام می‌دهد، ابراز کرد: فلسفه آلومینیوم ارائه بازی هجومی است. با توجه به نفرات و جسارتی که آقای خطیبی و کادر فنی در تیم ایجاد کرده، مقابل هر تیمی به دنبال نمایش هجومی هستیم. برابر استقلال هم به دنبال همین موضوع بودیم ولی شرایط فوتبالی به گونه‌ای پیش رفت که می‌توانستیم در دقایق یک و دو گل بزنیم. برابر شهرخودرو و ذوب‌آهن هم بخاطر اینکه دنبال نمایش تماشاگرپسند و هجومی بودیم، حتی گل هم خوردیم، اما نشان دادیم همیشه می‌خواهیم بازی زیبایی ارائه دهیم.

 

مربی آلومینیوم تاکید کرد: با وجود اینکه فاصله دیدار قبلی ما با مسابقه مقابل تراکتور کم بود، اما سعی کردیم راهکارهای دفاعی و حمله آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

عبداللهی یادآور شد: دیدار با تراکتور محک خوبی است تا بازیکنان ما بتوانند نشان دهند شخصیت فوتبالی و اراده بسیار قوی دارند. نتیجه فردا می‌تواند در ادامه روند ما در این فصل تاثیرگذار باشد. ما به دنبال فوتبال خوب و هجومی هستیم تا تماشاگران آلومینیوم، تراکتور و دیگر بینندگان فوتبال از آن لذت ببرند.

 

او در خصوص غایبان آلومینیوم مقابل تراکتور گفت: ربیع‌خواه کارهای درمانی‌اش را شروع کرده ولی در این بازی حضور ندارد. سایر نفرات تیم آماده هستند و بنابر صلاحدید کادر فنی بازی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها