کد خبر : 1735034 | 13 بهمن 1399 ساعت 17:00 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورتا: پرز دوست دارد به دشمنانش نزدیک باشد

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در مصاحبه امروز خود با راک 1 خاطره جالبی از رئیس رئال مادرید تعریف کرد.

لاپورتا: پرز دوست دارد به دشمنانش نزدیک باشد

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا بین سال های 2003 تا 2010 رئیس باشگاه بود و توانست بارسلونا را به یک قدرت بزرگ و در مقطعی مطلق در دنیای فوتبال تبدیل کند.

لاپورتا که یک بار سال 2015 انتخابات را به جوزپ ماریا بارتومئو باخت، اکنون با ویکتور فونت و تونی فریکسا برای رسیدن به ریاست باشگاه رقابت دارد. انتخابات قرار است 17 اسفند برگزار شود.

 

 

1553828

 

 

لاپورتا آذرماه در حرکتی عجیب و جالب یک بنر تبلیغاتی عظیم از خود را در 100 متری ورزشگاه برنابئو نصب کرد. یک سوی یک ساختمان در منطقه چامارتین مادرید توسط این بنر اشغال شده و روی آن نوشته شده بود:« دوست دارم دوباره ببینمت.» لاپورتا در حساب توئیتر خود نیز نوشت:« سلام مادرید.»

این اتفاق به سرعت در شبکه های اجتماعی بازتاب یافت و با استقبال هواداران بارسا روبرو شد. آنها رویاپردازی می کنند که با بازگشت لاپورتا، بارسا بتواند همچون یک دهه پیش، از رئال سبقت بگیرد.

 

این بنر 2 هفته پیش به زیر کشیده شد. لاپورتا در مصاحبه با راک 1 و در مورد این حرکت جالب توجه گفت:« ایده مدیر کمپینم لوئیس کاراسکو بود و ابتدا قرار بود روی این بنر، متن یک تیم بزرگ؛ نیاز به حریفی بهتر دارد نوشته شود که من در نهایت مخالفت کردم.»

 

 

1550188

 

 

لاپورتا در مورد فلورنتینو پرز رئیس رئال نیز گفت:« آخرین بار در یک مراسم ختم به یکدیگر برخورد کردیم. او از طریق یک فرد آشنا برایم پیغام فرستاد که به صف جلو بیایم چرا که دوست دارد همیشه به دشمنانش نزدیک باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها