کد خبر : 1735092 | 13 بهمن 1399 ساعت 21:50 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: بازی فردا برابر اینتر دیدار تعیین کننده ای نیست

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است که تیمش باید این بار با تمرکز کامل به مصاف اینتر برود.

پیرلو: بازی فردا برابر اینتر دیدار تعیین کننده ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در جدالی بسیار حساس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مهمان اینتر خواهد بود؛ تقابل دو تیمی که این روزها از شرایط نسبتا خوبی برخوردار هستند بنابراین می توانیم شاهد یک بازی جذاب و احتمالاً بسیار نزدیک باشیم.

 

آندره پیرلو در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اینتر گفت: " من می خواهم تیمی را ببینم که از قدرت و توانایی های خود آگاه است. ما در مرحله رفت به میدان می‌رویم پس این یک بازی تعیین کننده نیست. ما باید آن را به بهترین شکل مدیریت کنیم.

 

ما قصد داریم در مسابقه فردا برخی چیزها را تغییر دهیم. بوفون کار را از ابتدا آغاز می‌کند و آرون رمزی به دلیل مصدومیت غایب است اما در عین حال امیدوارم که برای بازی روز شنبه آماده باشد. تیم ما هنوز تمایل زیادی به پیروزی دارد و جاه طلبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است."

 

 

1568333

 

 

یوونتوس از شکست قبلی مقابل اینتر چه چیزهایی آموخت؟: "خیلی چیزها؛ این شکست به ما یاد داد که وقتی تمرکز نداشته باشیم یوونتوس نیستیم. سه روز بعد در دیدار سوپرجام برابر ناپولی قرار گرفتیم و دوباره توجه ها را به سمت خودمان جلب کردیم. ما نمی توانیم آرام باشیم. قسمت دوم فصل تازه آغاز شده و بازی های بسیار زیادی پیش روی ماست."

 

دیدار فردا برابر اینتر: " این یک بازی معمولی برابر اینتر است. ما مربی آن ها را به خوبی می‌شناسیم و برای آن چیزی که قرار است اتفاق بیفتد آماده هستیم. آنها بسیار خوب دفاع می کنند و در ضد حملات خطرناک هستند پس باید بسیار مراقب باشیم."

دیدگاه‌ها