کد خبر : 1736491 | 20 بهمن 1399 ساعت 19:07 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی 0 چوکای تالش 0؛

تساوی بدون گل در بازی لغو شده لیگ یک

دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و چوکای تالش در پایان 90 دقیقه بازی پرفشار و درگیرانه، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تساوی بدون گل در بازی لغو شده لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، این بازی قرار بود از ساعت 14 روز گذشته و همزمان با سایر دیدارهای لیگ یک در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود ولی بارش شدید باران این مسابقه را به تعویق انداخت و امروز دو تیم از ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند.


نیمه اول مسابقه با یک موقعیت بسیار خوب برای چوکا همراه بود که شوت ایمان شوریابی با واکنش گلر استقلال به جایی نرسید. یک موقعیت خطرناکی هم تیم میزبان داشت که توپ به شکل کاملا خطرناکی پس از ضربه ای که مهاجم استقلال در موقعیت تک به تک با فرامرزی گلر چوکا زد، به اوت رفت.

 

1570627


نیمه دوم با برتری استقلال آغاز شد ولی پس از چند دقیقه شاگردان علی لطیفی با حضور حمید خدابنده لو و محمد جعفری ( به جای هانی تمیمی و بهزاد یوسف علیپور) شرایط را در دست گرفتند و تا دقایق پایانی بازی بهتر از تیم میزبان بازی کردند. چند دقیقه پایانی ولی آبی پوشان اهوازی بهتر بازی کردند که با عمکلرد خوب دفاعی تیم چوکا و محمد فرامرزی دروازه بان تیم به جایی نرسیدند و مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.  


این تساوی سبب شد تا تیم استقلال ملاثانی 18 امتیازی شود و رتبه هشتم جدول رده بندی را در اختیار بگیرد و تیم چوکا نیز 13 امتیازی شد و رتبه پانزدهم جدول رده بندی را در اختیار گرفت.

 

1570628

دیدگاه‌ها