کد خبر : 1737233 | 25 بهمن 1399 ساعت 08:14 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود اختصاص تمام بودجه به فدراسیون دوومیدانی، باز هم به ما کمک شد

صیامی: به 70 ورزشکار و مربی حقوق می‌دهیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: فدراسیون دوومیدانی پیش از حضور من، اعتبارات کامل خود را از کمیته ملی المپیک دریافت کرده بود، اما صالحی امیری به ما هم کمک کرد.

صیامی:  به 70 ورزشکار و مربی حقوق می‌دهیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره افتتاح سالن دوومیدانی در استان اردبیل و شرایط این سالن اظهار داشت: روز سه‌شنبه یکی از بهترین سالن‌های دوومیدانی ایران افتتاح شد. این سالن 6 هزار متر مربع پیست تارتان دارد و از امکانات خوبی از جمله جایگاه تماشاگر به تعداد 2 هزار نفر و ... بهره می‌برد. این سالن ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد و قطعاً در صورتی که تارتان مربوط به بخش وارم‌آپ و همچنین برخی نقاط دیگر تکمیل شوند و استانداری و اداره کل ورزش اردبیل نیز پای کار بیایند، می‌توانیم میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر عهده بگیریم.

وی درباره بودجه دریافتی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: باید از صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک تشکر کنم که نسبت به دوومیدانی عِرق خاصی دارد و در چند ماه اخیر کمک‌های زیادی کرده است. پیش از حضور من، فدراسیون دوومیدانی اعتبارات کامل خود را از کمیته المپیک دریافت کرده و شاید حتی بیشتر از مبلغ مصوب نیز گرفته بود، اما صالحی‌امیری به فدراسیون جدید هم کمک کرد.

 

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: سلطانی‌فر، علی‌نژاد و صالحی‌امیری به دوومیدانی کمک زیادی کرده‌اند و این حمایت به دلیل آن است که احساس می‌کنند خوب کار کرده‌ایم. همچنین مسئولان وزارت ورزش قول داده‌اند 2 میلیارد تومان برای تجهیز ورزشگاه آفتاب انقلاب اختصاص دهند تا شرایط خوبی در این مجموعه ورزشی فراهم شود.

 

صیامی عنوان کرد: در حال حاضر به نزدیک به 70 ورزشکار و مربی حقوق می‌دهیم و همین مسئله بخش قابل توجهی از بودجه فدراسیون را به خود اختصاص می‌دهد. علاوه بر احسان حدادی و حسن تفتیان که در آمریکا و فرانسه تمرین می‌کنند، تعداد دیگری از دوومیدانی‌کاران نیز در جزیره کیش و تهران تمریناتشان را ادامه می‌دهند. تلاش ما این است که با کمک بودجه‌ای که دریافت می‌کنیم، شرایط خوبی را برای ورزشکاران به وجود بیاوریم و آنها آماده باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: تقویم سال 1400 دوومیدانی نیز آماده شده و تلاش خواهیم کرد با کمک مسئولان و جذب اسپانسر همه موارد ذکر شده در این تقویم را عملی کنیم.

دیدگاه‌ها