کد خبر : 1737298 | 25 بهمن 1399 ساعت 14:18 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

معجزه پیکه؛ سورپرایز بزرگ سه شنبه شب؟ (عکس)

جرارد پیکه در عین ناباوری خوشبین است که سه شنبه شب برابر پی اس جی به میدان خواهد رفت.

معجزه پیکه؛ سورپرایز بزرگ سه شنبه شب؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، 21 نوامبر 2020(1 آذر) و در جریان شکست تلخ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو، جرارد پیکه به شدت دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد؛ موضوعی که باعث شد تلخی شکست تیم کاتالانی برابر روخی بلانکو برای آنها دو چندان شود.

 

 

1545869

 

 

بعد از گمانه زنی های فراوانی که در مورد مدت زمان دوری مدافع بارسلونا به گوش رسید، در نهایت مشخص شد که جرارد پیکه به مدت چهار ماه از میادین دور خواهد بود و باید به ریکاوری بپردازد.

پیکه ابتدا قرار بود جراحی شود که منتج به از دست رفتن فصل برای او می شد ولی پس از مشورت با پزشکان بارسا تصمیم گرفت که زیر نظر فیزیوتراپ ها به ریکاوری بپردازد و نتیجه هم تا به اینجا عالی بوده و او از هفته پیش کار با توپ روی چمن و دویدن را شروع کرد.

 

در حالی که پزشکان رسیدن پیکه به بازی سه شنبه شب برابر پی اس جی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را دور از ذهن می دانستند، این بازیکن همه تلاش خود را به خرج داده تا برابر پی اس جی به میدان برود.

 

 

1569912

 

 

طبق ادعای لا ونگواردیا، پیکه فردا شب تست خواهد داد و اگر با چراغ سبز پزشکان مواجه شود، احتمالا وارد فهرست بازیکنان بازی حساس سه شنبه شب خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد، او در واقع دست به یک معجزه زده است. 

در واقع کادر فنی بارسا اطمینان دارد که پیکه به بازی برگشت که سه هفته بعد خواهد بود می رسد ولی روزنه های امیدی برای حضور او در بازی رفت نیز وجود دارد. در حال حاضر و با مصدومیت رونالد آرائوخو، زوج دفاعی در دسترس بارسا کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی است؛ زوجی که اطمینان زیادی روی آن وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها