کد خبر : 1737531 | 26 بهمن 1399 ساعت 12:50 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام به همه بازیکنانش احتیاج دارد

مورینیو: بیل و آلی در تاتنهام آینده دارند

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، اصرار دارد که گرت بیل و دله آلی، ستاره های مغضوب این تیم، هنوز در تاتنهام آینده دارند.

مورینیو: بیل و آلی در تاتنهام آینده دارند

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل و دله آلی در تیم ژوزه مورینیو خیلی کم توانسته اند بازی کنند. بیل شب گذشته در نیمه دوم برای تاتنهام برابر منچسترسیتی به میدان رفت و آلی اغلب به زحمت حتی نامش در لیست بازیکنان تاتنهام برای مسابقه قرار می گیرد.

 

در شکست شب گذشته تاتنهام برابر سیتی اما هر دو ستاره ناراضی تاتنهام روی نیمکت حضور داشتند و در نیمه دوم برای این تیم به زمین رفتند، هر چند نتوانستند بازی را به نفع تاتنهام تغییر دهند و تنها از نزدیک شاهد شکست 3-0 تیمشان برابر صدرنشین لیگ برتر بودند.

 

بیل توانست در دقایق حضورش در زمین جرقه هایی از روزهای اوجش را نیز نشان دهد، ضربه محکم او اما در دستان ادرسون قرار گرفت. وضعیت بیل و آلی از سوالاتی بود که در کنفرانس پس از بازی بارها از مورینیو پرسیده شد.

 

مورینیو گفت: "به بازیکنان خوب وقتی آماده و سرحال باشند و وقتی بتوانند بازی کنند همیشه در تیم خوشامد می گوییم. ما سرمربیان گاهی تصمیمات اشتباه می گیریم، همه ما این کار را می کنیم. هیچکدام از ما دیوانه نیستیم.

آنها توانایی و کیفیت دارند؟ بله دارند و ما می دانیم که دارند. اگر آنها آماده و سرحال هستند و خودشان را از نظر فیزیکی و روحی آماده می بینند، خوش آمدند، چرا که تیم به همه نیاز دارد.

 

1572438

 

در کل از عملکرد گرت بیل در این دیدار راضی هستم و فکر می کنم بعد از تنها یک جلسه تمرین در کنار تیم او خوب بازی کرد. مشکلی بعد از مسابقه وجود نداشت و باید دید آیا او می تواند پنجشنبه یا هفته دیگر بازی کند یا خیر. تیمی سرحال در برابر تیمی بسیار خسته به میدان رفت. آنها خیلی خوب شروع کرده و بازی را کنترل کردند. از نگرش بازیکنانم بسیار خوشحال و راضی ام. در زمین بازیکنانی حضور داشتند که چند روز پیش دو ساعت بازی کرده بودند و امروز نیز با تمام توان در میدان حضور یافتند.

بازیکنان خوب و باکیفیت اگر در شرایط مناسبی بوده و آماده باشند، همیشه مورد استقبال قرار می گیرند. تیم ما به همه بازیکنان احتیاج دارد."

 

امیدهای قهرمانی تاتنهام پس از سه شکست در چهار بازی اخیر اکنون دیگر بر باد رفته به نظر می رسند و شکست شب گذشته در ورزشگاه اتحاد تاتنهام را همچنان در رده نهم جدول لیگ برتر نگه داشت.

 

 

دیدگاه‌ها