کد خبر : 1739027 | 03 اسفند 1399 ساعت 13:23 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست هواداران آبی ها از ستاره دورتموند؛

ترند جدید توییتر: هالند به چلسی بیا

بروسیا دورتموند شب گذشته موفق شد با چهار گل شالکه را در هم بشکند و ارلینگ هالند، ستاره نروژی زردها، در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد.

ترند جدید توییتر: هالند به چلسی بیا

به گزارش "ورزش سه"، هالند در هفته ای که گذشت به خاطر نمایش درخشانش در چمپیونزلیگ برابر سویا مورد ستایش قرار گرفت. هالند هم دو بار موفق به گلزنی شد و هم یک پاس گل داد.

ستاره 20 ساله دورتموند اما توقف ناپذیر است و شب گذشته نیز در بوندسلیگا نمایشی خیره کننده داشت و ضمن دبل کردن، یک سوپر گل بسیار زیبا نیز به ثمر رساند.

هالند در نیمه اول روی ارسال جیدون سانچو توانست از فاصله دور با یک ضربه قیچی دروازه شالکه را باز کند. او در نیمه دوم نیز یک گل دیگر زد تا دورتموند با گل های هالند، جیدون سانچو و  رافائل گریرو 4-0 از سد شالکه بگذرد.

 

1574859

 

هالند در این فصل در 17 بازی 17 گل برای دورتموند به ثمر رسانده، هر چند هنوز در جدول گلزنان به لواندوفسکی با 26 گل نرسیده است.

مهاجم جوان دورتموند از زمان پیوستن به این تیم در ژانویه سال 2020 در 43 بازی در تمام رقابت ها 43 گل برای زنبورها به ثمر رسانده است.

 

شب گذشته و پس از تشکر هالند از هواداران خود، برای دقایقی هشتگ به چلسی بیا در توییتر تبدیل به ترند شده بود و بسیاری از هواداران این مهاجم خارق العاده از او خواستند تا فصل بعد به لندن بیاید و برای آبی ها بازی کند.

 

1574860

 

هالند توییت کرده بود: "تقدیم به هواداران. حمایت شما بیش از آنچه بدانید ارزشمند است."

 

هر چند تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی هستند و فقط در لیگ برتر منچستریونایتد و منچسترسیتی پیشتر با این بازیکن صحبت هایی داشته اند.

دیدگاه‌ها